Sanderson Farms выпустил на экран здравомыслящего цыпленка

В своей рекламной кампании Sanderson Farms – один из ведущих производителей курятины в США, подготовил кампанию, в которой утверждается, что в их курятине нет ничего особенного. Но именно этим-то она и хороша.

Кампания постоена на трех “не”, каждому из которых посвящен отдельный ролик. Главный герой которого – говорящий цыпленок – объясняет, что в нем нет ничего особенного,  а потому именно так его и надо воспринимать. Чтобы доказать, что замороженная курятина – это не хорошо, цыпленок отправляется в Антарктиду и знакомится с пингвинами. Чтобы потребители поняли, что за курятину переплачивать глупо, цыпленок объясняет, что он вылупился не из яйца Фаберже. Чтобы объяснить, что не существует какой-то особенной органической курятины, цыпленок объясняет персоналу в ресторане, что куры вообще-то не вегетарианцы.

Главный посыл Sanderson Farms – курица должна быть просто курицей, и при выборе курятины нужно руководствоваться не смешными ожиданиями, а здравым смыслом.

Ролики подготовлены агентством BBDO Atlanta

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...