Sanderson Farms выпустил на экран здравомыслящего цыпленка

В своей рекламной кампании Sanderson Farms – один из ведущих производителей курятины в США, подготовил кампанию, в которой утверждается, что в их курятине нет ничего особенного. Но именно этим-то она и хороша.

Кампания постоена на трех “не”, каждому из которых посвящен отдельный ролик. Главный герой которого – говорящий цыпленок – объясняет, что в нем нет ничего особенного,  а потому именно так его и надо воспринимать. Чтобы доказать, что замороженная курятина – это не хорошо, цыпленок отправляется в Антарктиду и знакомится с пингвинами. Чтобы потребители поняли, что за курятину переплачивать глупо, цыпленок объясняет, что он вылупился не из яйца Фаберже. Чтобы объяснить, что не существует какой-то особенной органической курятины, цыпленок объясняет персоналу в ресторане, что куры вообще-то не вегетарианцы.

Главный посыл Sanderson Farms – курица должна быть просто курицей, и при выборе курятины нужно руководствоваться не смешными ожиданиями, а здравым смыслом.

Ролики подготовлены агентством BBDO Atlanta

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Перший віртуальний велосипедний тур містами України

Український інститут разом із креативною компанією MOON Studio зняли віртуальний велосипедний тур вулицями Львова, Києва та Харкова. Відео в форматі ...

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Відтоді, як обсяг трафіку на YouTube збільшився на 30% за перші 2 тижні карантину, стало зрозуміло, що у сфері відеоконтенту ...

Арт-об’єкт «Маяк Інновацій» стане частиною light performance до Дня Києва

Арт-об’єкт «Маяк Інновацій» стане частиною light performance до Дня Києва

До дня Києва на арт-об’єкті «Маяк Інновацій», створеному на базі 60-метрової заводської труби, UNIT.City разом із Idealsecrets, Rentmedia та Magic ...

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Класичний мозковий штурм як інструмент пошуку нових ідей сьогодні під великим питанням. Чим його замінити, які інструменти для пошуку нових ...

На що схожі шрифти, які символізують людство?

Ідея Typelab Space Collection полягала в тому, щоб створити колекцію шрифтів, які змогли б стати візуальним втіленням всієї культури людства.

Havas Digital Kyiv анонсує партнерство з TikTok

Агентство Havas Digital Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, стало офіційним партнером відеохостингу TikTok. «В історії роботи ...