Разумеется, Tiffany не могли поставить обычный вагон – они отделали его с фирменным сдержанным шиком. Внутри вагона, куда пускали людей только со специальными приглашениями, можно было найти (и приобрести) украшения новой “Tiffany T” коллекции, а также специального мастера, который мог нанести на них гравировку по желанию. Вагон не простоял долго – его специально убрали довольно скоро, добившись этим эффекта эксклюзивности и редкости.
Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.
Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...
Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...
Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...