Самый честный принт. В печатную рекламу встроили определитель запаха

О неприятном запахе изо рта люди обычно стесняются сообщать его обладателям, зато о нем честно расскажет печатная реклама. Дело в том, что за появление «зловонного дыхания» отвечают особые бактерии, которые способны жить в среде с определенной кислотностью. Эти анаэробные микроорганизмы живут только при определенных значениях pH.

В Miami Ad School сумели встроить в печатную рекламу антибактериального препарата Listerine определитель pH — если он соответствует неправильным значениям, значит, запах изо рта неприятный. Рекламу назвали Honest print («Честная реклама»).

Работает это так: читатель должен дыхнуть, и если результат оставляет желать лучшего, то от его дыхания на странице журнала проявляется изображение антибактериального ополаскивателя для рта Listerine

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Publicis Groupe запускає в Україні PR-агенцію MSL

Publicis Groupe оголосила про відкриття в Україні глобальної агенції MSL, що займається PR та інтегрованими комунікаціями. Утілюючи стратегію розвитку та ...

П’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття за версією Ace Metrix

З нагоди Міжнародного дня пива аналітична фірма Ace Metrix назвала п’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття на думку самих любителів пива.

R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Актуаль» — літній освіжаючий напій, у якого є big idea:«”Актуаль” завжди актуальний». Тому, щоб це завжди залишалось правдою, у R ...

KMW mediarynok

KMW Global Marathon презентує ексклюзивну аналітику аудіовізуальної індустрії від Азії до Північної Америки

14 вересня міжнародний онлайн форум KMW Global Marathon об’єднає провідних фахівців аудіовізуальної індустрії з усього світу. Глобальна криза, спричинена пандемією, ...

Підозрілий кейс ОККО: нова кампанія від banda розказує, що стоїть за усім гарним на АЗК

Так склалося, що гарний сервіс в Україні викликає підозри. Ціна нічо? Підозріло. Касир посміхнувся? Підозріло. Дали більше однієї серветки? Підозріло. ...

Директор по аналитике PRIME Group проанализировал состояние рынка украинской наружки

Игорь Лазарев, директор по аналитике PRIME Group, участник техкома Индустриального комитета наружной рекламы, анализирует состояние рынка украинской наружки на данный ...