• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Самые динамичные бренды в мире. Топ-100

21 Червня, 2016
Час прочитання: 1 хв.
A A
Самые динамичные бренды в мире. Топ-100
Share on FacebookShare on Twitter

IPG Mediabrands представило D100 – рейтинг 100 самых динамичных компаний в мире. При составлении списка учитывалось мнение более 10 тыс. потребителей из четырех регионов на пяти основных рынках – США, Великобритания, Германия, Китай и Индия. Составители рейтинга хотели создать новые бренд-метрики, которые будут отвечать требованиям индустрии. Кроме того, они отмечают, что бренды, которые имеют вес сегодня, могут совершенно обесцениться завтра, а компании, о которых пять лет назад еще никто не слышал, обгоняют гигантов, присутствующих на рынке десятилетиями.

Бренды, вошедшие в мониторинг, присутствуют как минимум на нескольких ключевых рынках (например, Coca-Cola, Nike и BMW). Также в список попали крупные локальные бренды, которые по определению могут присутствовать лишь на одном рынке (например, Royal Mail в Великобритании или Hajmola в Индии).

В итоге, десятка самых динамичных брендов в мире выглядит следующим образом:

  1. Google
  2. Amazon
  3. Samsung
  4. Nike
  5. Intel
  6. NASA
  7. BMW
  8. Mercedes-Benz
  9. Audi
  10. Lenovo

В список D100, по словам глобального CEO IPG Mediabrands Генри Тажера (Henry Tajer), попадают бренды, которые развиваются в темпе потребителей. Определение динамичности состоит из четырех основных показателей, отличающихся от традиционного подхода, когда оцениваются узнаваемость и стоимость бренда. Полный список брендов – по ссылке.

В рейтинге D100 рассматриваются:

  • Гибкость – степень адаптации бренда к изменяющимся условиям рынка;
  • Отзывчивость – степень того, насколько бренд прислушивается к потребностям потребителя и дает обратную связь;
  • Инновационность – насколько бренды применяют новые технологии и создают инновационные продукты и услуги;
  • Коммуникабельность – как бренд работает с аудиторией в социальных медиа.

Данные о первых трех измерениях (гибкость, отзывчивость и инновации) были собраны на основе потребительского восприятия, а четвертый, коммуникабельность, – с помощью данных из Facebook, Twitter и Weibo.

Теги: новини

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Європейська класика в сучасному стилі від «Львівського» та McCann Kyiv
Відео

Європейська класика в сучасному стилі від «Львівського» та McCann Kyiv

25 Серпня, 2023

Львів довгий час зображували містом історії, вікових традицій, броварів тощо. Але це також динамічне й еклектичне місто, його красиві молоді люди закохали нас у себе й надихнули зняти рекламу «Львівського»...

Читати даліDetails

« Додому»: зворушлива колаборація Укрзалізниці з мобільним застосунком Templify

Нова книга Деббі Міллман

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.