Самая дорогая подарочная корзинка

Известный лондонский универмаг Harrods приветствовал начало рождественского сезона, представив подарочные корзины, которые стали ежегодной традицией культового магазина. В этом году престижная подарочная корзина The Decadence’ состоит из самых дорогих в мире продуктов питания и напитков. Общая стоимость такого подарка составляет 20 000 фунтов стерлингов.

Элитный универмаг включил в корзину 67 разных товаров, начиная с сыров высокой ценовой категории, и заканчивая ассортиментом эксклюзивной выпечки. В корзину также вошёл рождественский торт, острые крекеры, рождественский пудинг, разнообразные джемы и бисквиты. Помимо этого, в подарочном наборе можно найти свежие фрукты, сыры, колбасу Mortadella с чёрным трюфелем, копчёные утиные грудки, икру и хамон Ibérico Ham Maestro Cortador.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.