• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Сайт знайомств Match каже, що Диявол + 2020 рік = кохання з першого погляду

3 Грудня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

2020 рік для багатьох видався сумним і невеселим, але в рекламу принаймні гумор потихеньку починає повертатися. І нещодавно сайт знайомств Match і контент-студія Maximum Effort (співзасновником якої є актор Раян Рейнольдс) вийшли на новий рівень пандемічної трагікомедії зі своїм новим відео, яке базується на абсурдній, але цікавій ситуації: що як Сатана та 2020 рік зустрічаються?

Відео, яке вчора з’явилося в соцмережах, є пекельною пародією на типову рекламу сайтів знайомств, яка зазвичай являє собою монтаж перших побачень. І на тлі всього цього Тейлор Свіфт співає Love Story (нову версію).

В цьому відео Диявол дійсно ховається в деталях: блискавка влучає в білку, на безлюдному стадіоні великими літерами написано WTF, в церкву двійко закоханих, зрештою, так і не заходить, а символічно палаючий сміттєбак виявився непоганим тлом для селфі.

І завершується відео також влучно. «Не хочу, щоб цей рік закінчувався», – сумно каже рогатий кавалер. «Хто ж хоче?» – зітхає 2020. А розжарені метеорити тим часом все падають і падають на Землю…

Самоіронія та вагоме ім’я

Сайт знайомств Match додав Раяна Рейнольдса до своєї ради директорів цього літа, і, схоже, актор має намір привнести свою характерну самоіронію у рекламу ще й цього бренда.

«Завдяки Match мільйони людей знайшли одне одного, і навіть у цей рік, схожий на палаючий смітник, люди якимось чином здатні зустріти своє кохання на сайті Match, – зазначив він. – Ми просто спробували уявити, якою була б характерна «парочка 2020», і це відео стало логічним (хоча й трохи божевільним) продовженням наших міркувань».

Дозвіл на використання треку Тейлор Свіфт також став несподіваною удачею. Наразі ця поп-зірка робить перезапис своїх перших шести альбомів, щоб повернути собі авторські права на них.

Okay so while my new re-records are NOT done, my friend @VancityReynolds asked me if he could use a snippet of one for a LOLsome commercial he wrote so…here’s a sneak peak of Love Story! Working hard to get the music to you soon!! https://t.co/0vBFXxaRXR

— Taylor Swift (@taylorswift13) December 2, 2020

Саме фрагменту Love Story ролик Match великою мірою завдячує своєю інтернет-популярністю. Це є ще одним прикладом того, як майстерно Раян Рейнольдс використовує медіа.

На додачу до цього відео на сайті Match.com зусиллями Maximum Effort навіть з’явилися відповідні облікові записи Сатани та 2020. Зокрема, з них можна дізнатися, що Диявол, вочевидь, і досі шкодує про ту свою поїздку в Джорджію, яка обернулася для нього програним парі.

Джерело


Кохання коханням, але окрім людей знайдеться мабуть ще дехто, хто радий був би здихатися 2020 року раз і назавжди.

Теги: відеогуморкреативмаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU
Інсайти

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU

10 Липня, 2025
Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю
Відповідальність

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю

7 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.