Проект представлял собой полную разработку бренда, начиная с нейминга, создания айдентики и заканчивая дизайном упаковки, которая должна рассказать о четырёх вкусах бренда, в числе которых клубника, корица и ваниль.

Фото: thedieline.com Основное ударение было сделано на функциональности упаковки, которая стала новинкой на хорватском рынке в этой категории. Практичная упаковка облегчает дозировку продукта. После удаления защитных этикеток и вскрытия продукта, пользователь может использовать три разных отверстия для дозировки.

Фото: thedieline.com Визуальное оформление получилось милым и привлекательным. В нём сочетается современный шрифт и облагороженные фотографии. Мягкие пастельные тона пробуждают у потребителя позитивные эмоции.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«ЛЮКС» відзначає 20 років на ринку України новим роликом та оновленим дизайном

У березні на екранах українських телевізорів з’явилася нова реклама бренду «ЛЮКС», присвячена святкуванню 20-річчя присутності бренду на ринку України. У ...

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Згідно з даними Kantar CMeter, новинні ресурси та освітні портали для школярів суттєво збільшили свої охоплення у березні. Також українці шукали лікарські ...

Людяність та співчуття, або Якими бренди повинні стати у новій нормальності

У цей період глобальної тривоги та невизначеності відома британська рекламістка Кейт Смітер стверджує, що співпереживання та людяність сьогодні є життєво ...

Телеприсутність у музеї: британською галереєю мистецтв розгулюють роботи

Одна з мистецьких галерей Великобританії, схоже, знайшла вихід із нинішньої ситуації, запропонувавши відвідувачам телеприсутність у музеї.

MGID logo cover

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...