Saatchi & Saatchi Ukraine стала креативною агенцією #1 в Україні

У Одесі завершився Ukrainian Creative Awards, який приніс агенції Saatchi & Saatchi Ukraine перше історичне чемпіонське звання в Рейтингу креативності та майстерності України сезону 2018/2019. І це не випадковість, адже до цього декілька сезонів поспіль агенція посідала одне із ТОП-3 місць.

“Це заслужений спільний результат роботи усієї нашої крутої команди і креативного директора Saatchi & Saatchi Ukraine Кості Шнайдера. Я пишаюсь кожним проектом, який нам вдалось реалізувати, і неймовірно вдячна колегам за їх невгамовну енергію і невтомний креатив. Окрема подяка нашим улюбленим клієнтам, які ризикують та погоджуються на сміливі ідеї, які на перший погляд, здавалось би, неможливим реалізувати. Це one team – one dream у дії. Адже коли всією душею прагнеш чогось, то nothing is impossible. І це доведено Saatchi & Saatchi Ukraine!”, – прокоментувала перемогу директорка Saatchi & Saatchi Ukraine Тетяна Сливко.

“Я переконаний, що зараз головна інвестиція для росту бізнесу – це розвиток HR-бренду, адже саме люди є основною цінністю будь-якої компанії. А перші місця у фестивалях та рейтингах – це додатковий мотиваційний фактор. Такі досягнення додають драйву, емоцій, дарують ентузіазм і заохочують команду щодня вирішувати складні задачі. Ми знаємо, що гроші – вже давно далеко не найважливіший стимул для молоді, вони ставлять у пріоритет емоції і необхідність бути причетним до чогось величного. Тож вітаю кожного, хто працює у команді Saatchi & Saatchi Ukraine із цією перемогою. Нехай їх очі горять бажанням щодня міняти рекламну індустрію і приносити їй нові перемоги!” – зазначив генеральний директор Всеукраїнської рекламної коаліції Максим Лазебник.

Цього року платформа Ukrainian Creative Awards (UCA) об’єднала одразу чотири проекти: два міжнародних фестивалі – Київський Міжнародний Фестиваль Реклами і WOW DONE AWARDS, а також два національних конкурси – ADC*UA Awards та Ukrainian Design: The Very Best Of.

В останні роки Всеукраїнська Рекламна Коаліція об’єднала Рейтинг креативності та майстерності України сезону 2018/2019, що посилило рівень конкуренції серед учасників. Адже за перемогу змагались креативні, медіа, digital-агенції, агентства маркетингових сервісів та PR, брендингові агентств і дизайн-студії.

Креативний сезон 2018/2019 включає майже два десятки топових міжнародних та українських фестивалів, у тому числі Cannes Lions, Epica, Eurobest, “Білий квадрат”, AdBlackSea , КМФР, Wow Done Awards та інші. Традиційно, рейтинговий рік закрив Київський Міжнародний Фестиваль Реклами, оголошення результатів якого відбулось у рамках Ukrainian Creative Awards.

Saatchi & Saatchi Ukraine отримали 29 нагород (15 bronze, 11 silver, 3 gold та 1 best of contest), стали найкращою агенцією КМФР і, у результаті, закріпили за собою перше місце в Рейтингу креативності та майстерності.

За посиланнями можна ознайомитись із кейсами, що цьогоріч принесли Saatchi & Saatchi Ukraine найбільше нагород:

Національні парки України: https://vimeo.com/314032010.

Доповнена реальність з MONATIK для Сoca-Cola: https://vimeo.com/320541927.

Хостел-бар для Rebra & Kotlety: https://vimeo.com/314032624.

A Pawn can beat a King: https://vimeo.com/285833703.

Мурал, намальований дроном для Sprite: https://vimeo.com/314032848.

Нагадаємо, агенція Saatchi&Saatchi Ukraine входить до складу комунікаційної групи Publicis Groupe Ukraine.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...