Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду крекерів-сендвічів 2Crack від Roshen. Та насправді це історія про цінність команди, адаптивність людини і смачний продукт.

Отже, маємо: два повітряні печива, дуже багато смачної начинки — загалом доволі поживний продукт. Дослідження команди Roshen чітко вказало на аудиторію енергійних та мультизадачних людей, яким не завжди вистачає сил і часу на здійснення усього задуманого. 

Під акомпанемент сусідських ремонтів команда агенції провела декілька стратегічних сесій й виділила три основні підходи до запуску такого продукту. У кожному з них — по декілька варіантів роликів. Клієнтові було важко вибрати серед багатьох ідей, але це ж і показник якості командної роботи — навіть у часи, коли все йде не за планом, коли доводиться підлаштовуватися, переїжджати і загалом змінювати звички.

Врешті-решт, з усіма карантинами, посиленнями й послабленнями команда зняла ЙОГО. Ролик про те, що болить, і чим допоможе продукт. Про голодний шлунок і великі очі на будь-яку «задачку». Про запари, які виростають на рівному місці, про довгі вечори на коротку домашку, про завдання, що здаються непідйомними. 

Над роликом також працювала команда Gvardiya Production House.


Зі свіжого: Uklon та IAMIDEA запустили нову, регіональну кампанію, на створення якої у агенції було лише два тижні.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

https://creativity.ua/wp-content/uploads/2020/11/Hotspot-Commercial-Just-Dont-2-scaled.jpgDon’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Don’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Arriba! створила ролик школи англійської мови Hotspot School of English, в якому відкрито заявила, в яких випадках не варто йти ...

На хвороби нема часу: Санофі в Україні та Publicis Ukraine нагадали українцям про важливість вакцинації

Publicis Ukraine створила для Санофі в Україні, зокрема для напряму вакцин Санофі Пастер, кампанію, що нагадує українцям про важливість вакцинації ...

Українські зірки закликають вийти з кола насильства: кампанія від UNFPA

Українські зірки закликають вийти з кола насильства: кампанія від UNFPA

Фонд ООН у галузі народонаселення UNFPA разом з рекламною агенцією Skykillers та командою Shootgroup створили проєкт, націлений на боротьбу з ...

Видання The Drum назвало кращу зовнішню рекламу 2020

Для зовнішньої реклами 2020 рік видався особливо складним, але вона лишається престижною та креативною сферою, не поступаючись діджитал своїми позиціями.

Бренд Galicia створив лінійку соків для дітей

Національний виробник натуральних соків Galicia вирішив створити лінійку спеціально для дітлахів. Лаконічний об’єм, оновлена рецептура, повністю змінений концепт упаковки та ...

Як вгадати найкрутіший лайфхак Чорної п'ятниці? Мозколомний тест від MAKE SENSE

Як вгадати найкрутіший лайфхак Чорної п’ятниці? Мозколомний тест від MAKE SENSE

Чорна п’ятниця — це неабиякий іспит для права вибору споживача. Як отримати бажане і не потонути в буремному потоці знижок? ...