Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду крекерів-сендвічів 2Crack від Roshen. Та насправді це історія про цінність команди, адаптивність людини і смачний продукт.

Отже, маємо: два повітряні печива, дуже багато смачної начинки — загалом доволі поживний продукт. Дослідження команди Roshen чітко вказало на аудиторію енергійних та мультизадачних людей, яким не завжди вистачає сил і часу на здійснення усього задуманого. 

Під акомпанемент сусідських ремонтів команда агенції провела декілька стратегічних сесій й виділила три основні підходи до запуску такого продукту. У кожному з них — по декілька варіантів роликів. Клієнтові було важко вибрати серед багатьох ідей, але це ж і показник якості командної роботи — навіть у часи, коли все йде не за планом, коли доводиться підлаштовуватися, переїжджати і загалом змінювати звички.

Врешті-решт, з усіма карантинами, посиленнями й послабленнями команда зняла ЙОГО. Ролик про те, що болить, і чим допоможе продукт. Про голодний шлунок і великі очі на будь-яку «задачку». Про запари, які виростають на рівному місці, про довгі вечори на коротку домашку, про завдання, що здаються непідйомними. 

Над роликом також працювала команда Gvardiya Production House.


Зі свіжого: Uklon та IAMIDEA запустили нову, регіональну кампанію, на створення якої у агенції було лише два тижні.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...

День рідкісних захворювань 2021: Як масштабна світлова ініціатива привернула увагу майже 17 млн українців

Кілька років поспіль українські організації та фармацевтичні компанії, що опікуються пацієнтами із рідкісними захворюваннями, реалізують низку проєктів в Україні до ...