С Лето в лето

“Я знаю о Carrera с самого детства”, – говорит Лето, –  “И когда я узнал о подготовке проекта Maverick, тут же к нему присоединился. Ведь такие смелые, рисковые люди, люди, которые не боятся неудач, вдохновляют меня всю жизнь”. В проекте, о котором говорит актёр, примут участие художники и музыканты, а сам Джаред выступит в роли режиссёра. 

Джаред Лето в очках из Carrera Maverick Collection

Генеральный директор Carrera Массимо Позетти так отзывается о сотрудничестве с Лето: “Carrera выбрал его, потому что он прекрасно воплощает дерзость и спонтанность коллекции Maverick. Более того, нам было приятно узнать, что Джаред давно является ценителем нашего бренда”.

Коллекция Maverick выйдет в феврале и её отличительной чертой будет лёгкость оправы, обновлённая форма и новый дизайн. 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...