• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Рынок Digital Out-of-Home определился в терминах

6 Червня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
Рынок Digital Out-of-Home определился в терминах

traffic city and Blank billboard on sidewalk

Share on FacebookShare on Twitter

Индустриальный комитет наружной рекламы (ИКНР) разработал стандарты цифровой наружной рекламы Украины

Что такое Digital Out-of-Home и чем отличается от нецифровой наружки, как правильно называть цифровые носители, каковы их основные форматы, что на них экспонируется и каким стандартам размещения отвечает — на эти другие вопросы отвечает Глоссарий цифровой наружной рекламы Украины, разработанный ИКНР.

Блок «Digital Out-of-Home» стал неотъемлемой частью большого индустриального словаря, описывающего термины и процессы наружной рекламы Украины и созданного ИКНР в 2016 г. Сегодня, в связи со стремительным развитием цифрового сегмента, в отрасли прозвучал запрос на формирование единых стандартов и согласование общих понятий, которыми мог бы оперировать рынок. ИКНР как ведущее объединение агентств и операторов наружной рекламы Украины взял на себя миссию создать и предложить такие стандарты.

Олег Невельчук, глава ИКНР: «Специалисты любой отрасли должны говорить на одном профессиональном языке, а рабочие процессы подлежат унификации. Только так рынок становится цивилизованным. В сегменте Digital Out-of-Home сейчас идут самые активные процессы принятия и выработки новых понятий наружной рекламы. Многое привнесено нами из собственного практического опыта, кое-что — из мирового. Ряд терминов уже прошел «тест на прочность», есть все основания для закрепления в индустриальном словаре главных понятий Digital Out-of-Home Украины».

Разработкой диджитал-части Глоссария ИКНР занимался его Технический комитет. Были проанализированы словари европейских и мировых индустриальных ООН-объединений, сделаны акценты на процессах, наиболее значимых для украинских реалий. Представляя рынку обновленный Глоссарий, ИКНР уверен, что индустриальный словарный запас будет пополняться новыми терминами, описывающими безграничные возможности Digital Out-of-Home.

В Украине лидером по количеству цифровых носителей является Киев, где установлены более 100 панелей малого и среднего городского форматов, диджитал-фасадов. Доля Digital в Киеве — порядка 1 % от столичного рекламного инвентаря. По разным прогнозам, рынок цифровой наружной рекламы Киева и Украины будет расти на 100-150 % ежегодно в количестве цифровых конструкций и объемах привлекаемых бюджетов.

Теги: наружная рекламановиниринки та дослідження

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

16-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2022 рік
Маркетинг і Комунікації

16-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2022 рік

5 Лютого, 2024

Наприкінці року ми підбили підсумки розвитку галузі маркетингових сервісів та активності агентств за 2023 рік. Але зараз ще раз хочемо згадати 2022 рік. Повномасштабна війна зупинила активності, залишивши лише найнеобхідніші...

Читати даліDetails

Європейська класика в сучасному стилі від «Львівського» та McCann Kyiv

« Додому»: зворушлива колаборація Укрзалізниці з мобільним застосунком Templify

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.