Це 10 років відкриття нових зірок, вшанування креативних та ефективних проектів, а головне – формування нових стандартів якості галузі. А тому всім, хто прагне вписати своє ім’я в історію українських комунікацій, слід поспішати – прийом проектів триватиме до 16 листопада 2015 р. Особливістю ювілейного року стане нововведена номінація – «За розвиток соціуму».
 
Подати заявки можна в трьох номінаціях:
 
Номінація №1
«Найкреативніший проект» – за найбільш оригінальне рішення в рамках PR-кампанії:
·         категорія «Великі проекти» (бюджет більше 150 000 грн. без урахування податків);
·         категорія «Малі та малобюджетні проекти» (бюджет менше 150 000 грн. без урахування податків).
 
Номінація №2
«Найефективніший проект» – за найбільш ефективне вирішення поставленої задачі за допомогою PR-інструментарію на базі етичних стандартів:
·         категорія «Великі проекти» (бюджет більше 150 000 грн. без урахування податків);
·         категорія «Малі та малобюджетні проекти» (бюджет менше 150 000 грн. без урахування податків).
 
Номінація №3
«За розвиток соціуму» – за найбільш значущий внесок у розвиток суспільства та його позитивну трансформацію. Номінація актуальна для таких установ, як громадські та волонтерські  організації тощо.
 
Зареєструватися для участі в конкурсі можна на офіційному сайті PRAVDA Awards – http://uapr.com.ua/ua/pravda-awards
 

Отримати більш детальну інформацію щодо умов участі можна на сайті конкурсу http://uapr.com.ua/ua/pravda-awards. Також стежте за ходом підготовки до проекту і його новинами на офіційних сторінках PRAVDA Awards у Facebook і Twitter.

 За детальною інформацією звертайтеся за email: [email protected]

 
 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«ЛЮКС» відзначає 20 років на ринку України новим роликом та оновленим дизайном

У березні на екранах українських телевізорів з’явилася нова реклама бренду «ЛЮКС», присвячена святкуванню 20-річчя присутності бренду на ринку України. У ...

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Згідно з даними Kantar CMeter, новинні ресурси та освітні портали для школярів суттєво збільшили свої охоплення у березні. Також українці шукали лікарські ...

Людяність та співчуття, або Якими бренди повинні стати у новій нормальності

У цей період глобальної тривоги та невизначеності відома британська рекламістка Кейт Смітер стверджує, що співпереживання та людяність сьогодні є життєво ...

Телеприсутність у музеї: британською галереєю мистецтв розгулюють роботи

Одна з мистецьких галерей Великобританії, схоже, знайшла вихід із нинішньої ситуації, запропонувавши відвідувачам телеприсутність у музеї.

MGID logo cover

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...