Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine для Nescafé 3в1 XL. 

Так, наприклад, вже знайомий сюжет отримав парочку фанових твістів у ТБ-форматі. І знаааачно більше – у майже неверендінг пре-роллі. А на постерах, сітілайтах та банерах неочікувано проявив себе головний герой і володар найкрутішої косухи.

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b
NESCAFE_3in1_XXL_Informer_050220с
NESCAFE_3in1_XXL_Informer_050220a

«Якщо ви полюбляєте Nescafé 3в1, але вам завжди його мало, тоді цей продукт саме для вас – перший в Україні стік 3в1 у XL-форматі. Єдина дилема тепер – що обрати: зробити велику чашку й насолоджуватись улюбленим Nescafé 3в1 ще довше чи приготувати собі ще більш насичений напій», – Іван Гринчук, старший бренд-менеджер Nescafé 3в1.

Медійну підтримку запуску новинки здійснює агенція Zenith Ukraine. 

Нагадаємо, Publicis Ukraine та Zenith Ukraine входять до складу Publicis Groupe Ukraine – найбільш ефективної комунікаційної групи 2019 року. 

А як вам проєкт від онлайн-медіа Platforma? Ви вже встановили їх колекцію мила, а точніше – скрінсейвер собі на смартфон? Якщо ні – то вам сюди.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ліванська газета друкує чорнилом із кров’ю

На День святого Валентина вона зробила доволі специфічну першу сторінку. Її було надруковано чорнилом, змішаним зі справжньою кров’ю.

Балет для перегляду на смартфоні: Австралія проводить конкурс в карантинних умовах

Кожен виступ представляє одного з номінантів Telstra Ballet Dancer Awards–2020, закликаючи глядачів обрати, кому присудити Приз глядацьких симпатій.

Оголошено півфіналістів та експертів докторинг-майстерні PITCH UA 3

Третій сезон конкурсу соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну PITCH UA стрімко набирає обертів. Цього року до PITCH ...

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

мобільний павільйон House of Europe

House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон

Минулого року разом з молодими українськими архітекторами Іваном Протасовим, Яною Бучацькою, Дмитром Міхєєвим і Тарасом Бараном команда House of Europe розробила мобільний павільйон. Це ...