Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine для Nescafé 3в1 XL. 

Так, наприклад, вже знайомий сюжет отримав парочку фанових твістів у ТБ-форматі. І знаааачно більше – у майже неверендінг пре-роллі. А на постерах, сітілайтах та банерах неочікувано проявив себе головний герой і володар найкрутішої косухи.

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b
NESCAFE_3in1_XXL_Informer_050220с
NESCAFE_3in1_XXL_Informer_050220a

«Якщо ви полюбляєте Nescafé 3в1, але вам завжди його мало, тоді цей продукт саме для вас – перший в Україні стік 3в1 у XL-форматі. Єдина дилема тепер – що обрати: зробити велику чашку й насолоджуватись улюбленим Nescafé 3в1 ще довше чи приготувати собі ще більш насичений напій», – Іван Гринчук, старший бренд-менеджер Nescafé 3в1.

Медійну підтримку запуску новинки здійснює агенція Zenith Ukraine. 

Нагадаємо, Publicis Ukraine та Zenith Ukraine входять до складу Publicis Groupe Ukraine – найбільш ефективної комунікаційної групи 2019 року. 

А як вам проєкт від онлайн-медіа Platforma? Ви вже встановили їх колекцію мила, а точніше – скрінсейвер собі на смартфон? Якщо ні – то вам сюди.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ringostat запускает исследование о том, как бизнес выходит из карантина

Ringostat запускает исследование о том, как бизнес выходит из карантина

Платформа коллтрекинга, телефонии и сквозной аналитики Ringostat запускает исследование о том, как бизнес выходит или уже вышел из карантина. И ...

Опрос Kwendi Media Audit: пандемия привела к снижению ожиданий от медиаинфляции в 2020 году

В рамках регулярной инициативы команда Kwendi Media Audit консолидировала прогнозы медиаинфляции от экспертов рынка. Данные опроса приведены в виде среднего ...

Teva і Havas Digital Kyiv створили чат-бот емоційної підтримки

Більшість з нас щодня піклується про здоров’я близьких людей. За даними Teva, понад 40% дорослого населення у світі бере на ...

Анонсовано організації, що надають бриф конкурсу Young Lions Marketers Competition Ukraine

Анонсовано організації, що надають бриф конкурсу Young Lions Marketers Competition Ukraine

До 16 червня 2020 року триває реєстрація на конкурс Young Lions Marketers Competition Ukraine 2020. Нагадаємо, у рамках конкурсу учасники ...

нідерландська вишиванка

У Києві презентували «нідерландську вишиванку»

У День вишиванки Посольство Нідерландів презентувало спеціальний проєкт — «нідерландську вишиванку». Вона розповідає про традиції двосторонніх відносин Нідерландів та України: ...

Майбутнє медицини: компанія NTT візьметься за створення цифрових двійників людей

Японська компанія NTT нещодавно оголосила про початок проєкту, який в перспективі дозволить створення цифрових двійників людей з метою медичних досліджень.