Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine для Nescafé 3в1 XL.
Так, наприклад, вже знайомий сюжет отримав парочку фанових твістів у ТБ-форматі. І знаааачно більше – у майже неверендінг пре-роллі. А на постерах, сітілайтах та банерах неочікувано проявив себе головний герой і володар найкрутішої косухи.
«Якщо ви полюбляєте Nescafé 3в1, але вам завжди його мало, тоді цей продукт саме для вас – перший в Україні стік 3в1 у XL-форматі. Єдина дилема тепер – що обрати: зробити велику чашку й насолоджуватись улюбленим Nescafé 3в1 ще довше чи приготувати собі ще більш насичений напій», – Іван Гринчук, старший бренд-менеджер Nescafé 3в1.
Медійну підтримку запуску новинки здійснює агенція Zenith Ukraine.
Нагадаємо, Publicis Ukraine та Zenith Ukraine входять до складу Publicis Groupe Ukraine – найбільш ефективної комунікаційної групи 2019 року.
А як вам проєкт від онлайн-медіа Platforma? Ви вже встановили їх колекцію мила, а точніше – скрінсейвер собі на смартфон? Якщо ні – то вам сюди.