Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Моніторинг засобів масової інформації та соцмереж — життєво важливий інструмент у будь-якій галузі бізнесу. Сьогодні складно собі уявити велику компанію чи маленький бренд, який би не шукав новини про себе чи конкурентів у ЗМІ та в соцмережах. 

Відповідно до нового звіту про глобальний ринок інструментів моніторингу ЗМІ, опублікованому Transparency Market Research, до 2030 року очікується, що ринок інструментів медіамоніторингу досягне $11 995,4 млн, із середньорічними темпами зростання 14,1% з 2020 по 2030 рік.

Експерти платформи медіамоніторингу LOOQME розповідають про зростання ринку медіамоніторингу, а також про те, чому моніторинг ЗМІ та соцмереж важливий для бізнесу.

Чому зростає ринок медіамоніторингу?

З кожним роком самостійно стежити за всім потоком інформації про свою компанію або продукт стає все складніше. Кількість контенту, що створюється в діджитал-середовищі, може перевищувати десятки або сотні тисяч публікацій, постів, аудіо- та відеоматеріалів, в яких згадується бренд.

Хоча й значення традиційних ЗМІ для репутації бізнесу також важливе. Велика кількість популярних видань, таких як The New Your Times, Forbes, The Guardian та інші, навіть попри діджиталізацію, ще й досі зберігають друковані версії журналів і газет, тому не варто виключати їх з фокусу свого відстеження.

Згідно з даними звіту Digital in 2020 року, в січні 2020-го кількість користувачів інтернету зросла до 4,54 млрд, що на 7% більше (298 млн нових користувачів) порівняно з січнем 2019-го. Користувачів соцмереж стало 3,80 млрд, що на 9% більше (321 млн нових користувачів), ніж минулого року.

Така динаміка ще раз підтверджує, наскільки медіамоніторинг важливий сьогодні. Особливо в онлайн-середовищі. Адже частка зростання кількості користувачів інтернетом і соцмережами збільшить кількість онлайн-контенту, що, з одного боку, готується для користувачів, а з іншого — самі користувачі створюють контент і впливають на його поширення.

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Топ-3 питання від бізнесу, на які дає відповідь медіамоніторинг

Експерти платформи медіамоніторингу LOOQME виділяють 3 питання, на які можна отримати відповіді за допомогою відстежування згадок про компанію і її конкурентів.

Питання 1. Яка репутація у моєї компанії, бренду або продукту?

Погляди на бізнес з боку власника, піарника або маркетолога не завжди збігаються з точкою зору клієнтів або ЗМІ. Відмінності в сприйнятті впливають на репутацію бренду. А щоб дізнатися, як саме впливають, потрібно шукати і аналізувати згадки про компанію — відгуки клієнтів, коментарі або інтерв’ю галузевих експертів, відеорозпакування продукту або сюжети в новинах на телебаченні. Всі вище перелічені згадки можна зібрати і проаналізувати за допомогою сервісів для медіамоніторингу. Тоді буде можливість оцінити свою репутацію, побачити її сильні і слабкі сторони.

Питання 2. Як я виглядаю в порівнянні з моїми конкурентами?

«Тримайте друзів близько, а ворогів — ще ближче», — так говорив китайський військовий стратег Сунь Цзи. Медіамоніторинг дає можливість:

  • порівняти себе з конкурентами;
  • зрозуміти, що вони планують робити в майбутньому і бути нарівні з ними або навіть випереджати їх;
  • отримати корисні інсайти для розвитку бізнесу;
  • уникнути помилок, що робили інші компанії;
  • дізнатися більше про найсильніших гравців ринку.

Питання 3. Як мені уникати криз або як з ними боротися?

Кризи можуть виникати миттєво. Наприклад, неправильна реакція бренду на інтернет-відгук клієнта, невдалий коментар топ-менеджера компанії про політику або гендер, що розлітається швидко, особливо в онлайн-ЗМІ і соцмережах і може сильно зашкодити бізнесу.

Другий варіант кризи виникає поступово. Наприклад, коли місяцями накопичується негатив навколо іміджу компанії і в один момент він вибухає та тиражується в медіа і соціальних мережах. Тоді потрібно знаходити джерела проблеми і відстежувати реакцію їх поширення в офлайн- та онлайн-медіа і соцмережах. З такими завданнями допоможуть впоратися спеціальні сповіщення, які можна налаштувати в сервісі моніторингу під себе і бачити, коли накопичується негатив і де його першоджерело.

Відповіді на ці 3 питання допоможуть побудувати якісні комунікацій в медіа і соцмережах і позитивно вплинуть на подальший розвиток бізнесу.

Фото на головній: Michał Jakubowski / Unsplash


Пам’ятаєте про концепцію шести сходинок креативної ефективності? В рамках Lions Live Джеймс Гарман, експерт-маркетолог з Нової Зеландії, відповів на 10 найтиповіших запитань про Creative Effectiveness Ladder, співавтором якої він є.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Хліба й видовищ! Євген Уткін про сучасний інфопростір, штучний інтелект і повернення до цінностей

Медіа Сreativity.ua виступило ексклюзивним інфопартнером конференції «Інформоперація Різдво», яку ініціювала Рада інформбезпеки та кіберзахисту, і публікує тези деяких виступів спікерів. ...

«Довго й нещасливо»: страхова компанія переінакшила віршик про Хитуна-Бовтуна

Partners Life планує анімувати ряд класичних дитячих віршиків, починаючи з Хитуна-Бовтуна, і перетворити їх на історії про фінансово хиткі ситуації.

Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz

Більшість людей намалювали характерну пляшку кетчупу Heinz, хоча жоден з учасників експерименту не знав, що його ініційовано цим брендом.

Шість креативних кампаній, які завдячують своїм успіхом фанатам

Своїм розголосом кожна така кампанія завдячує саме суперфанатам. Це – приклад того, як можна активізувати та винагородити за лояльність своїх прихильників.

Unilever декларує різноманіття і оголошує війну рекламним стереотипам

Компанія Unilever заявила, що боротиметься з рекламними стереотипами та працюватиме з більшим числом підприємств, якими керують жінки та предстаники етнічних ...

Світ заслуговує на свідків. Кампанія Leica від TBWA\ Paris

Leica, легендарний німецький виробник фотообладнання, історія якого сягає понад 150 років, відзначає відданість фотографів, які відображають світ, у новій міжнародній ...