• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

18 Вересня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь
Share on FacebookShare on Twitter

Моніторинг засобів масової інформації та соцмереж — життєво важливий інструмент у будь-якій галузі бізнесу. Сьогодні складно собі уявити велику компанію чи маленький бренд, який би не шукав новини про себе чи конкурентів у ЗМІ та в соцмережах. 

Відповідно до нового звіту про глобальний ринок інструментів моніторингу ЗМІ, опублікованому Transparency Market Research, до 2030 року очікується, що ринок інструментів медіамоніторингу досягне $11 995,4 млн, із середньорічними темпами зростання 14,1% з 2020 по 2030 рік.

Експерти платформи медіамоніторингу LOOQME розповідають про зростання ринку медіамоніторингу, а також про те, чому моніторинг ЗМІ та соцмереж важливий для бізнесу.

Чому зростає ринок медіамоніторингу?

З кожним роком самостійно стежити за всім потоком інформації про свою компанію або продукт стає все складніше. Кількість контенту, що створюється в діджитал-середовищі, може перевищувати десятки або сотні тисяч публікацій, постів, аудіо- та відеоматеріалів, в яких згадується бренд.

Хоча й значення традиційних ЗМІ для репутації бізнесу також важливе. Велика кількість популярних видань, таких як The New Your Times, Forbes, The Guardian та інші, навіть попри діджиталізацію, ще й досі зберігають друковані версії журналів і газет, тому не варто виключати їх з фокусу свого відстеження.

Згідно з даними звіту Digital in 2020 року, в січні 2020-го кількість користувачів інтернету зросла до 4,54 млрд, що на 7% більше (298 млн нових користувачів) порівняно з січнем 2019-го. Користувачів соцмереж стало 3,80 млрд, що на 9% більше (321 млн нових користувачів), ніж минулого року.

Така динаміка ще раз підтверджує, наскільки медіамоніторинг важливий сьогодні. Особливо в онлайн-середовищі. Адже частка зростання кількості користувачів інтернетом і соцмережами збільшить кількість онлайн-контенту, що, з одного боку, готується для користувачів, а з іншого — самі користувачі створюють контент і впливають на його поширення.

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Топ-3 питання від бізнесу, на які дає відповідь медіамоніторинг

Експерти платформи медіамоніторингу LOOQME виділяють 3 питання, на які можна отримати відповіді за допомогою відстежування згадок про компанію і її конкурентів.

Питання 1. Яка репутація у моєї компанії, бренду або продукту?

Погляди на бізнес з боку власника, піарника або маркетолога не завжди збігаються з точкою зору клієнтів або ЗМІ. Відмінності в сприйнятті впливають на репутацію бренду. А щоб дізнатися, як саме впливають, потрібно шукати і аналізувати згадки про компанію — відгуки клієнтів, коментарі або інтерв’ю галузевих експертів, відеорозпакування продукту або сюжети в новинах на телебаченні. Всі вище перелічені згадки можна зібрати і проаналізувати за допомогою сервісів для медіамоніторингу. Тоді буде можливість оцінити свою репутацію, побачити її сильні і слабкі сторони.

Питання 2. Як я виглядаю в порівнянні з моїми конкурентами?

«Тримайте друзів близько, а ворогів — ще ближче», — так говорив китайський військовий стратег Сунь Цзи. Медіамоніторинг дає можливість:

  • порівняти себе з конкурентами;
  • зрозуміти, що вони планують робити в майбутньому і бути нарівні з ними або навіть випереджати їх;
  • отримати корисні інсайти для розвитку бізнесу;
  • уникнути помилок, що робили інші компанії;
  • дізнатися більше про найсильніших гравців ринку.

Питання 3. Як мені уникати криз або як з ними боротися?

Кризи можуть виникати миттєво. Наприклад, неправильна реакція бренду на інтернет-відгук клієнта, невдалий коментар топ-менеджера компанії про політику або гендер, що розлітається швидко, особливо в онлайн-ЗМІ і соцмережах і може сильно зашкодити бізнесу.

Другий варіант кризи виникає поступово. Наприклад, коли місяцями накопичується негатив навколо іміджу компанії і в один момент він вибухає та тиражується в медіа і соціальних мережах. Тоді потрібно знаходити джерела проблеми і відстежувати реакцію їх поширення в офлайн- та онлайн-медіа і соцмережах. З такими завданнями допоможуть впоратися спеціальні сповіщення, які можна налаштувати в сервісі моніторингу під себе і бачити, коли накопичується негатив і де його першоджерело.

Відповіді на ці 3 питання допоможуть побудувати якісні комунікацій в медіа і соцмережах і позитивно вплинуть на подальший розвиток бізнесу.

Фото на головній: Michał Jakubowski / Unsplash


Пам’ятаєте про концепцію шести сходинок креативної ефективності? В рамках Lions Live Джеймс Гарман, експерт-маркетолог з Нової Зеландії, відповів на 10 найтиповіших запитань про Creative Effectiveness Ladder, співавтором якої він є.

Теги: бізнесінсайтимедіамоніторингсоціальні мережі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.