• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

18 Вересня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь
Share on FacebookShare on Twitter

Моніторинг засобів масової інформації та соцмереж — життєво важливий інструмент у будь-якій галузі бізнесу. Сьогодні складно собі уявити велику компанію чи маленький бренд, який би не шукав новини про себе чи конкурентів у ЗМІ та в соцмережах. 

Відповідно до нового звіту про глобальний ринок інструментів моніторингу ЗМІ, опублікованому Transparency Market Research, до 2030 року очікується, що ринок інструментів медіамоніторингу досягне $11 995,4 млн, із середньорічними темпами зростання 14,1% з 2020 по 2030 рік.

Експерти платформи медіамоніторингу LOOQME розповідають про зростання ринку медіамоніторингу, а також про те, чому моніторинг ЗМІ та соцмереж важливий для бізнесу.

Чому зростає ринок медіамоніторингу?

З кожним роком самостійно стежити за всім потоком інформації про свою компанію або продукт стає все складніше. Кількість контенту, що створюється в діджитал-середовищі, може перевищувати десятки або сотні тисяч публікацій, постів, аудіо- та відеоматеріалів, в яких згадується бренд.

Хоча й значення традиційних ЗМІ для репутації бізнесу також важливе. Велика кількість популярних видань, таких як The New Your Times, Forbes, The Guardian та інші, навіть попри діджиталізацію, ще й досі зберігають друковані версії журналів і газет, тому не варто виключати їх з фокусу свого відстеження.

Згідно з даними звіту Digital in 2020 року, в січні 2020-го кількість користувачів інтернету зросла до 4,54 млрд, що на 7% більше (298 млн нових користувачів) порівняно з січнем 2019-го. Користувачів соцмереж стало 3,80 млрд, що на 9% більше (321 млн нових користувачів), ніж минулого року.

Така динаміка ще раз підтверджує, наскільки медіамоніторинг важливий сьогодні. Особливо в онлайн-середовищі. Адже частка зростання кількості користувачів інтернетом і соцмережами збільшить кількість онлайн-контенту, що, з одного боку, готується для користувачів, а з іншого — самі користувачі створюють контент і впливають на його поширення.

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Топ-3 питання від бізнесу, на які дає відповідь медіамоніторинг

Експерти платформи медіамоніторингу LOOQME виділяють 3 питання, на які можна отримати відповіді за допомогою відстежування згадок про компанію і її конкурентів.

Питання 1. Яка репутація у моєї компанії, бренду або продукту?

Погляди на бізнес з боку власника, піарника або маркетолога не завжди збігаються з точкою зору клієнтів або ЗМІ. Відмінності в сприйнятті впливають на репутацію бренду. А щоб дізнатися, як саме впливають, потрібно шукати і аналізувати згадки про компанію — відгуки клієнтів, коментарі або інтерв’ю галузевих експертів, відеорозпакування продукту або сюжети в новинах на телебаченні. Всі вище перелічені згадки можна зібрати і проаналізувати за допомогою сервісів для медіамоніторингу. Тоді буде можливість оцінити свою репутацію, побачити її сильні і слабкі сторони.

Питання 2. Як я виглядаю в порівнянні з моїми конкурентами?

«Тримайте друзів близько, а ворогів — ще ближче», — так говорив китайський військовий стратег Сунь Цзи. Медіамоніторинг дає можливість:

  • порівняти себе з конкурентами;
  • зрозуміти, що вони планують робити в майбутньому і бути нарівні з ними або навіть випереджати їх;
  • отримати корисні інсайти для розвитку бізнесу;
  • уникнути помилок, що робили інші компанії;
  • дізнатися більше про найсильніших гравців ринку.

Питання 3. Як мені уникати криз або як з ними боротися?

Кризи можуть виникати миттєво. Наприклад, неправильна реакція бренду на інтернет-відгук клієнта, невдалий коментар топ-менеджера компанії про політику або гендер, що розлітається швидко, особливо в онлайн-ЗМІ і соцмережах і може сильно зашкодити бізнесу.

Другий варіант кризи виникає поступово. Наприклад, коли місяцями накопичується негатив навколо іміджу компанії і в один момент він вибухає та тиражується в медіа і соціальних мережах. Тоді потрібно знаходити джерела проблеми і відстежувати реакцію їх поширення в офлайн- та онлайн-медіа і соцмережах. З такими завданнями допоможуть впоратися спеціальні сповіщення, які можна налаштувати в сервісі моніторингу під себе і бачити, коли накопичується негатив і де його першоджерело.

Відповіді на ці 3 питання допоможуть побудувати якісні комунікацій в медіа і соцмережах і позитивно вплинуть на подальший розвиток бізнесу.

Фото на головній: Michał Jakubowski / Unsplash


Пам’ятаєте про концепцію шести сходинок креативної ефективності? В рамках Lions Live Джеймс Гарман, експерт-маркетолог з Нової Зеландії, відповів на 10 найтиповіших запитань про Creative Effectiveness Ladder, співавтором якої він є.

Теги: бізнесінсайтимедіамоніторингсоціальні мережі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025
Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.