Это первый телеролик подобного формата, причем организаторы уверяют, что этот прием никогда не использовался ни на телевидении, ни в рекламной отрасли. Кампания создана для повышения осведомленности о важности своевременных исследований для лечения и профилактики раковых опухолей.

Возможно, брезгливым или чересчур впечатлительным зрителям захочется отвести взгляд, когда на Channel 4 в среду во второй половине дня будет показана в реальном времени операция по удалению полипов кишечника Филиппу Мак-Спаррону. Филипп надеется, что за 90 секунд этого необычного рекламного ролика люди поймут, что не надо бояться ни исследований, ни операций. Кстати, пациент будет сниматься в этой социальной рекламе бесплатно.

После первого показа социальный ролик можно будет увидеть в дальнейших передачах канала и на страницах канала и благотворительной организации Cancer Research UK в Facebook.

Прямая трансляция колоноскопии – часть кампании Cancer Research Великобритании Right Now, которая стартовала после Рождества.


Подробнее: https://adindex.ru/news/social_advertising/2017/01/17/157441.phtml

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

WOW DONE AWARDS 2020

WOW DONE AWARDS 2020 знайомить з членами журі

Міжнародний фестиваль маркетингових та PR комунікацій WOW DONE AWARDS 2020 анонсує три команди журі: журі дисциплін маркетингових і PR комунікацій, ...

Медична платформа Tribute розповідає про головний недолік електронних лікарів

Уявіть собі світ електронних лікарів, де машини – досконалі але без найменшого проблиску людяності – повністю взяли на себе діагностику та лікування.

MADmap – новий путівник по українським рекламним кампаніям

Всеукраїнська Рекламна Коаліція презентує свій новий довгостроковий проєкт – Marketing Advertising Design map —інструмент для простого та дієвого пошуку партнерів ...

Вигадані види спорту: Buffalo Wild Wings зібрала ролик із користувацького контенту

Мережа спорт-барів Buffalo Wild Wings знайшла цікаву і актуальну тенденцію: вигадані види спорту, якими можна займатися вдома.

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...

MGID почала поширювати контент Червоного Хреста про коронавірус на благодійних засадах

В умовах перенасиченості інформаційного простору повідомленнями про коронавірус найбільш надійним джерелом інформації є офіційні міжнародні організації з охорони здоров’я, гуманітарні ...