• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Ринок маркетингових сервісів – 2019-2020: прогноз 2020

12 Грудня, 2019
Час прочитання: 3 хв.
A A
Ринок маркетингових сервісів – 2019-2020: прогноз 2020

Business concept. Magnifying glass on paper background with chart

Share on FacebookShare on Twitter

Прогноз на 2020 рік оптимістичний, тенденції зростання у всіх сегментах ринку маркетингових сервісів збережуться на тому ж рівні. Гонитва за ідеями та технологіями продовжується і може принести свої сюрпризи у новому році. Різкі зміни трендів можливі при виникненні чергової кризи – її вірогідність, на жаль, залишається високою в нашому непередбачуваному середовищі. В 2020 році прогнозується зростання ринку маркетингових сервісів в цілому на +18%.

Підсумки 2019 Прогноз 2020
Маркетингові сервіси Обсяг 2017р., млн грн. Обсяг 2018р., млн грн. % зміни 2018 до 2017 Обсяг 2019р., млн грн. % зміни 2019 до 2018 Обсяг 2020р., млн грн. % зміни 2020 до 2019
Обсяг ринку МС, ВСЬОГО 4 548 5 321 17% 6 352 19% 7 478 18%
У тому числі:    
Trade marketing (Мерчандайзинг, Trade promo, Програми мотивації та контролю персоналу) 1 700 1 955 15% 2 248 15% 2 585 15%
Loyalty marketing  (Mailing, DB management, Contact-Center) 850 935 10% 1 028 10% 1 131 10%
Consumer marketing 950 1 140 20% 1 368 20% 1 573 15%
Event Marketing and Sponsorship 920 1 150 25% 1 553 35% 2 018 30%
Non-standart communications (life placement, ambient media ) 128 141 10% 155 10% 171 10%

Ми запитали експертів ринку маркетингових сервісів, керівників агенцій, яким буде 2020:

– Експерти прогнозують ріст ринку в 2020 році: 18%. Чи означає це, що ринок маркетингових сервісів за кілька минулих років адаптувався до постійних змін, став гнучким і проактивним, і розвивається саме завдяки новим викликам?

– Вже третій рік ми відзначаємо активне зростання Trade marketing та Event Marketing. Чи є інновації в звичному consumer marketing та інших класичних напрямках? Які прогнози щодо традиційних BTL активностей?

– Фахівці ринку пошепки і вголос говорять про очікувану кризу, яка вплине на економіку України. Яка причина такого прогнозу, і яку стратегію в такому випадку слід вибрати клієнтам і агентствам?

– В цілому, бізнес-настрій і плани 2020 року – плюс чи мінус? Оптимізм, песимізм чи обережний реалізм? Які плани по розвитку агенції?

Рік 2020: можливі сюрпризи, бажано – приємні

 Марія Дахлалла, CEO All Motion Group

  • Щорічний ріст ринку на 18% – це через нові виклики та стару добру інфляцію J. Ми оптимісти, і завжди чекаємо кращого. Таке зростання можливе, якщо наступний рік пройде стабільно, без нових потрясінь. Будемо бажати країні розвивати економіку, всім українцям збільшувати свої доходи, і тоді наша галузь буде показувати реальний ріст щороку.
  • Інновації та класика, тренди 2020 – участь персоналу в промо повільно буде зменшуватися. Про Big Data у нас чули всі, але в порівнянні з американським ринком практично не застосовуються інструменти роботи з BD. Відповідно, ця ніша буде заповнюватися новими гравцями і рішеннями. В Trade marketing бюджети вкладаються в основному в ефективні рішення, тому стратегічно цікаві інструменти не застосовуються через їх високу ціну.
  • Криза 2020 можлива? Зараз картина схожа на ті, що передували важким часам в економіці. Але і в 2008, і в 2013 ринок зростав, зарплати істотно збільшувалися, в місяці високого сезону підрядники відмовлялися від роботи через завантаження. Ми так влаштовані, що будуємо прогнози, ґрунтуючись на минулому досвіді. Але криза тому так і зветься, що вона непередбачувана. А  як раптом станеться, кожен вибирає для себе свою стратегію, бо усім нам, на жаль, досвіду вистачає.
  • Плани 2020. Обережний оптимізм – ми плануємо рости мінімум на 30%, маємо перелік профільних подій в світі, які відвідають наші керівники, хочемо зробити новий власний проект… Планів гора, настрій робочий J

 Юлія Голота, CEO Adsapience

 Щорічний ріст ринку – певні цифри можна буде підтвердити після першого півріччя 2020.

  • Інновації та класика. На ринку формується запит на суть і глибину дій, не тільки швидкість. Адже розвиток технологій загострив конкуренцію за споживача на рівні продукту. Тому бренди-лідери будують відносини з молодою аудиторією на принципах experience economy – досвіду який споживачу дає бренд. Івенти, промо і діджитал допомагають створити саме персональний досвід, а не підгледіти за чиїмось, тому ці напрямки і ростуть.
  • Чи можлива криза 2020. Я почала працювати в галузі в 2003 році, і з того часу кожні 4-5 років відбуваються кризи. Пропоную визнати, що це не кризи, а даність, і потрібно відповідно пропрацьовувати бізнес-стратегії.
  • Ваші плани на 2020. В планах команди Adsapience на 2020 продовжувати обраний вектор з точки зору продукту, знань, відносин та взаємодії бізнесу і людини. Не перемикайтеся, буде цікаво!

 Володимир Зборовський, Директор Havas Engage Ukraine

 Щорічний ріст ринку на 18% – які ви бачите причини? Ринок став гнучким та реагує швидко. Рамки специфіки агенцій стираються, клієнти прагнуть бачити в особі агентства не сервіс, а надійного партнера, здатного вирішувати комплексні завдання в різних каналах комунікацій, і таким чином досягати найкращого результату. Це стимулює і ринок сервісів, і бізнес рекламодавців.

  • Інновації в класичних інструментах. В останні роки попит на традиційні активності трансформувався в більш креативні прояви. Найпростіші механікі працюють, споживачі охоче йдуть на контакт, особливо це стосується новинок. Люди готові отримувати новий досвід та нову інформацію. Якщо промо пропонує цікаву форму або контент, такий контакт стає особистим, він більш емоційний і запам’ятовується.
  • Можлива криза: вірогідність та рекомендації. На жаль, наш бізнес залежить від економічної ситуації, під час кризи багато компаній скорочують рекламні бюджети. Після кризи виживають найсильніші, ті хто не сидів в очікуванні кращих часів. З досвіду можу сказати, що в такі часи потрібно працювати не просто на всі 100%, а в 10 раз більше.
  • Плани 2020. Краща стратегія – бути оптимістом. В нашій галузі декілька років спостерігаємо стабільний ріст, який навіть випереджає зростання економіки України в цілому. Ріст Event Marketing and Sponsorship на рівні 30% говорить про нові тенденції та перспективи. То ж для оптимістичного настрою є причина.

 Олександр Бруско, Account Group Head, MEX a member of Havas

  • Прогнозований ріст ринку на 18% у 2020 зумовлений як факторами економії клієнтських бюджетів в минулих періодах, так і більш гнучким підходом до бюджетування проектів агентств. Також, можна говорити і про адаптацію всіх учасників ринку до нових умов, оптимізацією внутрішніх процесів.
  • Інновації та класика – що в тренді? Останнім часом можу відзначити деяке пожвавлення івент-ринку через збільшення активності бетінгових компаній. Іншим фактором зростання є діджиталізація класичних BTL-проектів, що дає нові можливості і «нове життя» традиційним програмам.
  • Вірогідність кризи 2020. У разі, якщо ці прогнози все ж виправдаються, то стратегією рекламодавців буде різке зниження активностей і бюджетів, як це було і раніше в попередні кризи в нашій країні. І в першу чергу, таке зниження вплине на івенти та BTL.
  • Плани 2020. Плануємо оптимістичний реалізм J

Лариса Дмитренко, Project Group Director Prospects Ukraine

  • Щорічна динаміка на 18% – ринок завжди реагує і пристосовується до змін. Можуть змінюватися завдання клієнтів, способи і інструменти для їх вирішення, але маркетингові послуги в цілому мають попит.
  • Інновації та класика. BTL трансформувалося, тому що змінюються канали комунікації зі споживачем. Для вирішення класичних buy & get ефективні діджитал канали, однак цінність офлайнового спілкування від імені бренду для окремих категорій залишиться в будь-якому випадку. Офлайнові btl інструменти вже більше нагадують івенти, так що можливості для розвитку безумовно є.
  • Криза 2020? Маємо безцінний досвід подолання не однієї кризи. При формуванні стратегії кожне прийняте рішення повинно бути data-driven. ROMI, ARPU і інші показники ефективності вкладення маркетингових бюджетів ніхто не відміняв. Якщо фокусуватися на розвитку технологій і методик для вимірювання результатів маркетингових активностей, то при будь-якій кризі послуги компанії будуть затребувані.
  • Плани на 2020. Ми називаємо себе не агентством, а компанією, і одна з причин в тому, що ми не тільки інтегратори послуг вузькопрофільних підрядників, а й власники власного ресурсу і кастомізованих рішень. Це сприяє інтегрованому підходу при вирішенні завдань наших клієнтів. Тому завжди рухаємося як в напрямку пошуку партнерів, які володіють нішевим досвідом у своїй галузі, так і в бік розвитку технологій компанії, що мають відношення до моделювання споживчого досвіду і технологій персоналізації.

 Роман Швець, Керуючий партнер, We’Story

  • Прогноз на 2020 рік оптимістичний. Але ми завжди пам’ятаємо про чудового птаха – «чорного лебедя» (криза). Коли він з’являється, передбачити його неможливо, наслідки суттєві, інколи катастрофічні. Всі ми його відчули в серпні 1998, восени 2008, весною 2014. Його поява руйнує всі плани, можливо мінімізувати тільки наслідки. Практична порада – не погоджуйтесь на великі терміни відстрочки платежів від ваших клієнтів, це небезпечно. Який термін вважати великим  – кожен вирішує для себе сам.
  • Плани 2020. Очікуємо зростання на рівні 15%-20%. Настрій оптимістичний, хоча й готові до можливого сюрпризу.

Ігор Ратушний, директор ТЕАМ247

  • Щорічне зростання 18-19% – в чому причина? Цифри ми не коментуємо, у нас інші прогнози. А взагалі, у час кризи та здорової конкуренції завжди відбувається адаптація і розвиток. Ми вже звикли до постійних змін і викликів, і навчилися з ними ефективно працювати, покращуючись рік за роком.
  • Інновації та класика. Технологічність процесів та ефективність операцій агентств та замовників формують додаткову вартість та нові сервіси, які матимуть ще більший попит у 2020 році. Пожвавиться відтік робочої сили за кордон у новому році, що негативно вплине на кількість польового персоналу в Україні, тож ми прогнозуємо подальший стабільний попит на аутсорсингові послуги спеціалізованих агентств та подальший ріст обсягів всіх учасників ринку Trade marketing. Також, в 2020 почнуть впроваджуватися нові технології, які наразі “сирі” та тестуються в польових операціях. Це може призвести до перетікання бюджетів із польових витрат в діджитал, а також із марком агентств до «цифровиків».
  • Криза 2020. За деякими прогнозами, світова криза може статися в будь-який момент у другому півріччі 2020, не залишить осторонь і Україну, яка дуже чутлива до змін, що відбуваються у західних інвесторів. Це позитивно вплине на ринок Trade marketing, який в кризах тільки міцніє.  Марком сегменти, які в кризові періоди зазвичай не мають попиту, скоріш за все, знов набудуть скорочення. Необхідно запастися терпінням і  спокійно пережити спад, якщо він відбудеться. Це час для поновлення інноваційного інвентарю в своєму бізнесі на зароблені на підйомі кошти.
  • Плани 2020. Ми оптимістично дивимося на 2020 рік. Плануємо зростання доходів, хочемо зміцнити і збалансувати клієнтський портфель, впровадити і протестувати деякі нові продукти, зміцнити бренд роботодавця.

Светлана Гукова, директор TWIGA’GO!

  • Прогнози та плани 2020. У всьому світі shopper marketing є невід’ємним каналом, що постійно розвивається, в міксі комунікацій FMCG брендів. І конкуренція в shopper marketing сьогодні зростає за рахунок креативного потенціалу брендів. В Україні поки що робота в цьому напрямку більше йде з використанням класики (додаткові місця викладки, брендінг категорій та ін.). Але ми очікуємо, що саме 2020 покаже в українських супермаркетах більше креативу в shopper marketing, більше яскравих і нестандартних рішень, що створюють унікальний досвід для покупців. Питання не стільки в діджиталізаціі і персоналізації, які, при правильній роботі з даними – спрощують шлях покупця, а саме у включенні всіх 5 почуттів людини безпосередньо в торговій точці, щоб приємно здивувати і навіть розважити його біля полиці.

Наразі маємо доволі точний та багатогранний прогноз на 2020 рік. МАМІ бажає вам здійснення найсміливіших планів у новому році!

Ілюстрація в заголовку: https://ua.depositphotos.com/

Теги: новиниринки та дослідження

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

16-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2022 рік
Маркетинг і Комунікації

16-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2022 рік

5 Лютого, 2024

Наприкінці року ми підбили підсумки розвитку галузі маркетингових сервісів та активності агентств за 2023 рік. Але зараз ще раз хочемо згадати 2022 рік. Повномасштабна війна зупинила активності, залишивши лише найнеобхідніші...

Читати даліDetails

Європейська класика в сучасному стилі від «Львівського» та McCann Kyiv

« Додому»: зворушлива колаборація Укрзалізниці з мобільним застосунком Templify

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.