Ремінь або розтин: як заохотити українців користуватися пасками безпеки

 У травні в Україні запустили інформаційну кампанію «Ремінь або розтин», яка спонукає українців пристібати ремені безпеки в авто. Автори реклами пропонують шокуюче порівняння, показуючи наслідки автокатастрофи для людини, яка знехтувала паском безпеки.

Рекламу розробило агентство AGAMA Communications в рамках кампанії «За безпечні дороги», яку проводить Центр демократії та верховенства права за підтримки Міністерства інформаційної політики України.

Рекламу розмістили на 180 білбордах у Києві, на центральних автодорогах України та у 19 містах і обласних центрах, зокрема у Дніпрі, Одесі, Львові, Кропивницькому, Кривому Розі, Херсоні, Краматорську, Житомирі, Івано-Франківську, Миколаєві, Полтаві, Хмельницькому, Сумах, Луцьку, Тернополі, Рівному, Запоріжжі, Чернігові, Чернівцях.

5139 1024x768 - Ремінь або розтин: як заохотити українців користуватися пасками безпеки

За даними всеукраїнського дослідження, проведеного ГО «Vision Zero» й Центром демократії та верховенства права у 2018 році, лише 23% українських водіїв користуються ременями безпеки. Щоб збільшити цей показник, заплановано й надалі проводити соціальну комунікацію. Іншим важливим кроком має стати ухвалення Верховною Радою законопроекту №10131, який пропонує підвищити штрафи для непристебнутих водіїв у 10 разів – з 51 до 510 гривень.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Чотири діджитал-тренди, якими варто скористатися в маркетинговій стратегії 2020/2021

Очільниця маркетингової компанії The Word Pro розповіла про діджитал-тренди в соцмережах, якими є сенс скористатися в маркетинговій стратегії 2020/2021.

TikTok_news_1920x1080_

Какое лето, такие и песни: топ вирусных трендов и треков лета-2020 в TikTok

Пока весь мир с замиранием сердца наблюдал за тем, как решается судьба TikTok в США, лето 2020 года, несомненно, запомнится как лето в стиле TikTok. ...

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

За певний час «Будинок іграшок» став місцем вибору подарунків дітям переважно за великої, особливої нагоди. При цьому асортимент товарів величезний ...

Діджиталізація білбордів: 10 прикладів інтерактивної digital outdoor реклами

Діджиталізація білбордів та їх широке застосування в маркетингу – не випадкова тенденція в умовах наростання популярності соцмереж та цифрових технологій.

Агенція Dozen відкриває офіс у Польщі

Брендингова агенція Dozen відкриває офіс у Варшаві, який стане центральноєвропейським хабом компанії. Новий офіс очолить Олена Твердохліб, керівна партнерка і ...

Акцент на ефективність: як TWIGA Ukraine креативила для Effie Awards Ukraine

Цьогоріч премії для маркетологів та рекламістів Effie Awards Ukraine виповнюється 15 років. До річниці комунікаційна група TWIGA Ukraine підготувала промокампанію, ...