Ремінь або розтин: як заохотити українців користуватися пасками безпеки

 У травні в Україні запустили інформаційну кампанію «Ремінь або розтин», яка спонукає українців пристібати ремені безпеки в авто. Автори реклами пропонують шокуюче порівняння, показуючи наслідки автокатастрофи для людини, яка знехтувала паском безпеки.

Рекламу розробило агентство AGAMA Communications в рамках кампанії «За безпечні дороги», яку проводить Центр демократії та верховенства права за підтримки Міністерства інформаційної політики України.

Рекламу розмістили на 180 білбордах у Києві, на центральних автодорогах України та у 19 містах і обласних центрах, зокрема у Дніпрі, Одесі, Львові, Кропивницькому, Кривому Розі, Херсоні, Краматорську, Житомирі, Івано-Франківську, Миколаєві, Полтаві, Хмельницькому, Сумах, Луцьку, Тернополі, Рівному, Запоріжжі, Чернігові, Чернівцях.

За даними всеукраїнського дослідження, проведеного ГО «Vision Zero» й Центром демократії та верховенства права у 2018 році, лише 23% українських водіїв користуються ременями безпеки. Щоб збільшити цей показник, заплановано й надалі проводити соціальну комунікацію. Іншим важливим кроком має стати ухвалення Верховною Радою законопроекту №10131, який пропонує підвищити штрафи для непристебнутих водіїв у 10 разів – з 51 до 510 гривень.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...

Vodafone демонструє можливості 5G, скеровуючи на трасі незрячого майстра велоспорту

Vodafone встановила власну 5G-антену так, щоб сигнал лишався сильним впродовж всього відрізка дороги, якою збиралися провести незрячого майстра велоспорту.

Їстівні квіти та неїстівна піца: креатив до Дня закоханих 2021

Їстівні квіти та неїстівна піца, білизна для телефонів та для тестів на цноту – ось таких форм набув креатив до Дня закоханих 2021.