У травні в Україні запустили інформаційну кампанію «Ремінь або розтин», яка спонукає українців пристібати ремені безпеки в авто. Автори реклами пропонують шокуюче порівняння, показуючи наслідки автокатастрофи для людини, яка знехтувала паском безпеки.
Рекламу розробило агентство AGAMA Communications в рамках кампанії «За безпечні дороги», яку проводить Центр демократії та верховенства права за підтримки Міністерства інформаційної політики України.
Рекламу розмістили на 180 білбордах у Києві, на центральних автодорогах України та у 19 містах і обласних центрах, зокрема у Дніпрі, Одесі, Львові, Кропивницькому, Кривому Розі, Херсоні, Краматорську, Житомирі, Івано-Франківську, Миколаєві, Полтаві, Хмельницькому, Сумах, Луцьку, Тернополі, Рівному, Запоріжжі, Чернігові, Чернівцях.
За даними всеукраїнського дослідження, проведеного ГО «Vision Zero» й Центром демократії та верховенства права у 2018 році, лише 23% українських водіїв користуються ременями безпеки. Щоб збільшити цей показник, заплановано й надалі проводити соціальну комунікацію. Іншим важливим кроком має стати ухвалення Верховною Радою законопроекту №10131, який пропонує підвищити штрафи для непристебнутих водіїв у 10 разів – з 51 до 510 гривень.