RemaDays Київ 2018. Сповнені нових ідей

Три галузеві сектори, що охоплюють всю сферу реклами и маркетингу, є новиною в RemaDays Київ 2018. Захід в столиці України відбудеться з 6 до 7 березня в Міжнародному виставковому центрі (МВЦ).
Березнева виставка, як і у випадку RemaDays Warsaw, повинна стати платформою для нових ідей на рекламному ринку. Ці три сектори будуть містити всі елементи, які складають сьогоднішню індустріальну діяльність.

Gifts & Textile – це сектор, в якому фахівці з виробництва та розповсюдження гаджетів й текстилю знайдуть своє натхнення. Також, тут є місце для компаній, які пропонують рішення на основі фотографічної діяльності, а також ті, чий основний продукт продажів – упаковка всіх можливих типів.

Sign&Visual. Тут найостанніші тенденції будуть обговорюватися фахівцями в POS, POP&display, які пропонують виставкові рішення як всередині, так і зовні. Цей сектор також включає в себе світлову рекламу, рішення і системи, необхідні для організації заходів.

В секторі Tech&Print будуть представлені компанії, що займаються маркувальними машинами, друкованими ЗМІ та рекламними матеріалами. Компанії, що спеціалізуються на IT-рішеннях галузі і вільно пересуваються в сфері нових технологій.

Рекламний захід у Києві буде традиційно супроводжуватися RemaКонгрессом. Серія лекцій і доповідей, що проводяться досвідченими фахівцями, дозволять поглибити
знання, надати інформацію про останні тенденції та слугуватимуть натхненням для подальшої діяльності на ринку.

Як і на попередніх виставках RemaDays Київ, в головному виставковому центрі України з’являться Експоненти з різних європейських країн. З’явиться можливість налагодити нові ділові контакти та поглибити ті, які були створені раніше. Виставка є найбільш ефективною й найбільш економічною маркетинговою діяльністю. Під час RemaDays Київ, як завжди, буде можливість нагородити лідерів галузевого ринку. Відвідувачі виставки, як і в попередні роки, зможуть взяти участь в Лотереї для Відвідувачів. Для переможця, як завжди, підготовлена приваблива нагорода, а саме: домашній кінотеатр Yamaha Cinema System 383Black.

Можливість ознайомитися з останніми досягненнями, перевірити повну ринкову пропозицію, поглибити знання, отримати натхнення – ось основні аргументи для відвідання RemaDays Київ на початку березня.

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія Apple створила кумедний мініфільм про віддалену роботу

Apple створила сиквел до ролика «The Underdogs», який показує чимало моментів, добре знайомих всім, кому останнім часом доводилося працювати дистанційно.

Рейтинг медіа агентств України відповідно до медіа бюджетів

Всеукраїнська рекламна коаліція представляє Рейтинг медіа агентств України відповідно до медіа бюджетів (білінгів) за 2019 рік Мета рейтингу – показати ...

45-метрові декорації та зйомка одним кадром: як Ajax Systems знімали новий продуктовий ролик

На жаль, Супермена немає, а Робокоп — вигадка. На щастя, маємо реального супергероя, який щодня протистоїть вогню, воді та злочинному ...

Фонд поддержки МСБ PRIME Group превысил 10 миллионов гривен

Оператор наружной рекламы PRIME Group оказал маркетинговую помощь украинским компаниям, бизнес которых пострадал от разрушительного влияния пандемии COVID-19. В рамках ...

Нова кампанія для бренду морозива Monaco від креативного агентства banda

У бренду морозива Monaco є ціла купа незаїжджених смаків. Так виникла ідея — донести, що морозиво Monaco зі своїми неочікуваними ...

Burger King за допомогою малюнків нагадав публіці, якою є зона покриття кожного ресторану

Споживачам було запропоновано створити власну інтерпретацію тих геометричних фігур, які утворює зона покриття кожного ресторану.