RemaDays Київ 2018. Сповнені нових ідей

Три галузеві сектори, що охоплюють всю сферу реклами и маркетингу, є новиною в RemaDays Київ 2018. Захід в столиці України відбудеться з 6 до 7 березня в Міжнародному виставковому центрі (МВЦ).
Березнева виставка, як і у випадку RemaDays Warsaw, повинна стати платформою для нових ідей на рекламному ринку. Ці три сектори будуть містити всі елементи, які складають сьогоднішню індустріальну діяльність.

Gifts & Textile – це сектор, в якому фахівці з виробництва та розповсюдження гаджетів й текстилю знайдуть своє натхнення. Також, тут є місце для компаній, які пропонують рішення на основі фотографічної діяльності, а також ті, чий основний продукт продажів – упаковка всіх можливих типів.

Sign&Visual. Тут найостанніші тенденції будуть обговорюватися фахівцями в POS, POP&display, які пропонують виставкові рішення як всередині, так і зовні. Цей сектор також включає в себе світлову рекламу, рішення і системи, необхідні для організації заходів.

В секторі Tech&Print будуть представлені компанії, що займаються маркувальними машинами, друкованими ЗМІ та рекламними матеріалами. Компанії, що спеціалізуються на IT-рішеннях галузі і вільно пересуваються в сфері нових технологій.

Рекламний захід у Києві буде традиційно супроводжуватися RemaКонгрессом. Серія лекцій і доповідей, що проводяться досвідченими фахівцями, дозволять поглибити
знання, надати інформацію про останні тенденції та слугуватимуть натхненням для подальшої діяльності на ринку.

Як і на попередніх виставках RemaDays Київ, в головному виставковому центрі України з’являться Експоненти з різних європейських країн. З’явиться можливість налагодити нові ділові контакти та поглибити ті, які були створені раніше. Виставка є найбільш ефективною й найбільш економічною маркетинговою діяльністю. Під час RemaDays Київ, як завжди, буде можливість нагородити лідерів галузевого ринку. Відвідувачі виставки, як і в попередні роки, зможуть взяти участь в Лотереї для Відвідувачів. Для переможця, як завжди, підготовлена приваблива нагорода, а саме: домашній кінотеатр Yamaha Cinema System 383Black.

Можливість ознайомитися з останніми досягненнями, перевірити повну ринкову пропозицію, поглибити знання, отримати натхнення – ось основні аргументи для відвідання RemaDays Київ на початку березня.

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...