Релакс-пауза в универмаге

Австралийская радиостанция SmoothFM, вещающая на частоте 95,3 FM, приготовила для посетителей торговых центров Сиднея и Мельбурна музыкально-расслабляющие паузы. Внутри брендированной конструкции можно было устроиться на удобном матрасе со встроенной массажной системой, набрать на iPad слово, характеризующее настроение в эту минуту, и в течение пяти минут отдохнуть под композицию из плей-листа радио, соответствующую выбранной теме.

На рекламный проект, направленный на релаксацию, радиостанция решилась, изучив результаты собственного нейробиологического исследования. Опрос показал, что люди лучше реагируют на радио, если находятся в расслабленном состоянии. Это и стало опорной точкой для нестандартной indoor-истории, созданной специалистами агентств UM и Ensemble.

Проект реализован в торговом центре Macquarie в Сиднее и будет путешествовать по сети Westfield в Сиднее и Мельбурне.

Фотоиллюстрация размещена с разрешения shutterstock.com

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

Майже піксарівське відео про тренування собак-поводирів від організації Guide Dogs

Благодійна організація Guide Dogs, яка допомагає незрячим людям, задіяла нестримну силу цуценят, щоб відзначити своє 90-річчя та висловити подяку своїм ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку

Екологічно свідома біла ведмедиця виховує безвідповідальну родину в новій кампанії IKEA, запущеній на Близькому Сході до Дня Землі 2021. Її ...

Зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції»

29 квітня о 17:00 відбудеться зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції». Про що говоритимуть: Як AI трансформує ландшафт мартеку вже сьогодні. Приклади та кейси успішного ...