Рекламу в Facebook можно измерить

Facebook запускает новую метрику – TRP (Total rating point, целевой рейтинг), которая позволит рекламодателям планировать размещение, закупать видеорекламу и измерять ее в Facebook наряду с ТВ-кампаниями.

В блоге Facebook говорится, что маркетологи смогут планировать кампании на ТВ и в Facebook параллельно, ставя перед собой общие цели, а также закупать долю TRP напрямую через соцсеть, сообщает издание Campaign.

Нововведения стали доступны благодаря сотрудничеству Facebook с аналитической компанией Nielsen, которая сможет контролировать общий TRP для соцсети и телевидения.

С увеличением числа аудитории, использующей мобильные телефоны, компания Facebook объединилась с Millward Brown Digital, чтобы рекламодатели могли анализировать результаты рекламных кампаний в мобайле. Также клиентам станет доступна возможность проведения мобильных опросов.

На этой неделе будет представлен формат «карусель», запущенный соцсетью в прошлом году и позволяющий рекламодателям добавлять несколько изображений в публикацию.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...

Vodafone демонструє можливості 5G, скеровуючи на трасі незрячого майстра велоспорту

Vodafone встановила власну 5G-антену так, щоб сигнал лишався сильним впродовж всього відрізка дороги, якою збиралися провести незрячого майстра велоспорту.

Їстівні квіти та неїстівна піца: креатив до Дня закоханих 2021

Їстівні квіти та неїстівна піца, білизна для телефонів та для тестів на цноту – ось таких форм набув креатив до Дня закоханих 2021.