Рекламу электронных сигарет Juul приостановили в США из-за судебных разбирательств

Производитель электронных сигарет Juul приостановил продвижение в прессе, интернете и на улицах, пишет издание CNBC. Бренд фигурирует в судебных разбирательствах из-за возможной роли в увеличении числа курящих подростков. Генеральный директор Juul Кевин Бернс покинул компанию — вместо него назначен исполнительный директор холдинга Altria (частично владеет Juul) К. С. Кроствайт.

Ранее такие площадки, как Viacom, WarnerMedia и CBS, объявили, что не будут размещать рекламу вейпов Juul в своих сетях. Решение мотивировано несколькими смертями, которые могут быть связаны с курением вейпа. Индийский орган здравоохранения на прошлой неделе ввел полный запрет на продажу электронных сигарет.

Компанию также критикует Управление по санитарному надзору за качеством пищевых продуктов и медикаментов (FDA) за то, что в рекламной кампании «Переключайся» электронные сигареты преподносятся как более безопасная альтернатива сигаретам. В Juul подчеркивают, что реклама не нарушала закон, так как не утверждала, что электронные сигареты могут помочь людям бросить курить.

С начала года Juul потратила на телерекламу более $31 млн, по данным компании iSpot. В интернете, печатных СМИ и на радио рекламная кампания электронных сигарет выходила под слоганом «В среднем один курильщик пытается бросить курить более 30 раз за жизнь. Переключайся».
Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...