Рекламные щиты на улицах переодеваются со сменой погоды

Ритейл-гигант решил использовать привычку английской весны к переменам – в Великобритании погода в это время славится своим непостоянством. Чтобы продемонстрировать свою новую коллекцию Spring Tu, бренд начал динамическую outdoor-кампанию (DOOH) на цифровых билбордах, оснащенных датчиками погодных условий. Теперь в зависимости от того, светит ли на улице солнце, ветрено ли, или идет дождь, на щитах возникает реклама соответствующей одежды. Для акции используются в основном экраны Clear Channel Adshel Live, расположенные по всей стране.

Цифровые билборды управляются с помощью OpenLoop, который анализирует данные Метеобюро и автоматизирует с помощью геотаргетинга смену изображений для каждого отдельного экрана. DOOH-акция поддерживает более широкую кампанию, которая будет проходить до 26 марта на digital-каналах (в том числе в соцсетях), в печати и на местах продаж.

Идея была разработана в Omnicom Media Group (PHD), а вся кампания проводится в сотрудничестве между PHD, Talon, Seven и AMV BBDO  при продакшен-поддержке Grand Visual.


Подробнее: https://adindex.ru/news/adyummy/2017/03/17/158649.phtml

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Стартує нова комунікаційна кампанія Borjomi, присвячена 130-річчю бренду

Borjomi святкує 130-річчя з моменту, коли у Парку мінеральних вод, сучасний Боржомі-Хараґаулі, розпочав свою роботу перший розливний завод. Сьогодні бренд ...

Бренд-агенція UAGENCY зняла ролик про новий етап розвитку інноваційного парку UNIT.City

Команда бренд-агенції UAGENCY створила відеокомунікацію, в основу якої ліг інсайт: сьогодні UNIT.City об’єднує безліч талановитих і працьовитих людей, сприяючи підвищенню ...

Онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR оголосила програму

11 липня онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR збере представників бізнесів, креативних організацій та державних інститутів, щоб поділитись досвідом кризового ...

Усі медичні послуги в смартфоні: Fedoriv Agency презентували оновлений сервіс Doc.ua

Медичний онлайн-хаб Doc.ua презентував нове позиціювання та мобільний застосунок, у якому зібрано 1500 закладів охорони здоров’я, 11400 лікарів і понад ...

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Креативна агенція vandog agency здійснила ребрендинг Національного ботанічного саду імені Миколи Гришка (тепер вже ботсаду ім. Гришка). В основу нової ...

Nova Poshta Global стирає кордони в онлайн-покупках

Щоб заохотити клієнтів до замовлень по всьому світу, Нова пошта Глобал запустила нову комунікаційну платформу. Стратегію та кампанію розробили в ...