Рекламные плакаты стали музейными экспонатами

Придуманные сотрудниками Leo Burnett London Стивом Робертсоном и Блейком Водом постеры нарисовал известный художник Гвидо Даниэле. Плакаты и печатная реклама были опубликованы в рамках кампании McCafe. Чтобы показать, что McDonald’s использует только лучшие бобы сорта арабика из ферм Южной и Центральной Америки, руки с кофе рекламщики превратили в обитающих в местных джунглях животных. 

Главный креативный директор агентства Чака Собхани отметил, что они всегда надеются создать что-то знаковое и запоминающееся, очень гордятся, что их работа стала частью прославленной коллекции и благодарны, что множество людей получат возможность видеть и наслаждаться ими.


Подробнее: https://adindex.ru/news/adyummy/2017/02/10/158028.phtml

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Відтоді, як обсяг трафіку на YouTube збільшився на 30% за перші 2 тижні карантину, стало зрозуміло, що у сфері відеоконтенту ...

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Класичний мозковий штурм як інструмент пошуку нових ідей сьогодні під великим питанням. Чим його замінити, які інструменти для пошуку нових ...

Havas Digital Kyiv анонсує партнерство з TikTok

Агентство Havas Digital Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, стало офіційним партнером відеохостингу TikTok. «В історії роботи ...

Вливания во влияние: агентство PROVID усиливает направление по работе с инфлюенсерами

Следуя мировым коммуникационным трендам и проверив общее количество личных подписок на каналы и персональные профили в YouTube, TikTok и Instagram, ...

Приховані написи: у Флориді випустили туристичну мапу, що реагує на сонячне світло

Visit Florida не втрачає надії пробудити в серцях туристів жагу подорожей та познайомити їх з менш відомими туристичними принадами «штату сонячного сяйва».

cover UMF online show 2020

Український маркетинг-форум оголошує програму свого Першого маркетингового онлайн-шоу

Лихо не без добра. Через всім відомі обставини у 2020 році Український маркетинг-форум реалізує новий формат – маркетингове онлайн-шоу. Оргкомітет ...