«Цього року, розпроданість рекламних блоків у лютому вище, ніж у січні, на відміну від 2014-2015-го, коли заповнюваність другого місяця була на рівні з першим. Ми бачимо відновлення телевізійного ринку, адже кількість брендів в ефірі виросла у січні 2016 року на 17%, а у лютому на 11%, у порівнянні з минулим роком. Нові бренди, що вийшли в ефір, з таких категорій: фармацевтика, продовольчі товари, гігієна, алкогольні напої, безалкогольні напої, косметика, АЗС і автотранспорт, кондитерські вироби та торгівля, – коментує Андрій Партика, генеральний директор StarLightSales. Водночас, ми впевнені у своєму прогнозі росту ринку за підсумками 2016–го на 25%, адже вже за січень-лютий наші продажі зросли на 35%».
За поточними оцінками StarLightSales, у 2016-му році, вищими темпами, ніж ринок будуть нарощувати рекламну активність такі категорії: продовольчі товари, фармацевтика, гігієна, кондитерські вироби та інтернет магазини.
При цьому, більш позитивну динаміку приросту бюджетів на рекламне просування покажуть національні виробники та міжнародні компанії, управління бюджетами яких відбувається з України.