Рекламний ТВ-ринок росте протягом останніх 7 місяців

«Цього року, розпроданість рекламних блоків у лютому вище, ніж у січні, на відміну від 2014-2015-го, коли заповнюваність другого місяця була на рівні з першим. Ми бачимо відновлення телевізійного ринку, адже кількість брендів в ефірі виросла у січні 2016 року на 17%, а у лютому на 11%, у порівнянні з минулим роком. Нові бренди, що вийшли в ефір, з таких категорій: фармацевтика, продовольчі товари, гігієна, алкогольні напої, безалкогольні напої, косметика, АЗС і автотранспорт, кондитерські вироби та торгівля, –  коментує Андрій Партика, генеральний директор StarLightSales. Водночас, ми впевнені у своєму прогнозі росту ринку за підсумками 2016го на 25%, адже вже за січень-лютий наші продажі зросли на  35%».

За поточними оцінками StarLightSales, у 2016-му році, вищими темпами, ніж ринок будуть нарощувати рекламну активність такі категорії: продовольчі товари, фармацевтика, гігієна, кондитерські вироби та інтернет магазини.
При цьому, більш позитивну динаміку приросту бюджетів на рекламне просування покажуть національні виробники та міжнародні компанії, управління бюджетами яких відбувається з України.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Актуаль» — літній освіжаючий напій, у якого є big idea:«”Актуаль” завжди актуальний». Тому, щоб це завжди залишалось правдою, у R ...

KMW mediarynok

KMW Global Marathon презентує ексклюзивну аналітику аудіовізуальної індустрії від Азії до Північної Америки

14 вересня міжнародний онлайн форум KMW Global Marathon об’єднає провідних фахівців аудіовізуальної індустрії з усього світу. Глобальна криза, спричинена пандемією, ...

Підозрілий кейс ОККО: нова кампанія від banda розказує, що стоїть за усім гарним на АЗК

Так склалося, що гарний сервіс в Україні викликає підозри. Ціна нічо? Підозріло. Касир посміхнувся? Підозріло. Дали більше однієї серветки? Підозріло. ...

Директор по аналитике PRIME Group проанализировал состояние рынка украинской наружки

Игорь Лазарев, директор по аналитике PRIME Group, участник техкома Индустриального комитета наружной рекламы, анализирует состояние рынка украинской наружки на данный ...

Canyon

Ідентичність, що приваблює молоде покоління: Canyon презентує оновлений бренд

Canyon, виробник мобільних аксесуарів, комп’ютерної техніки та носимих пристроїв, що динамічно розвивається, представляє споживачам новий фірмовий стиль, логотип та салоган. ...

интервью с основателями агентства Brain Tankинтервью с основателями агентства Brain Tank

Как был придуман маркетинг жилой недвижимости в Киеве: интервью с основателями агентства Brain Tank

В 2000-х годах Евгений Миронюк и Андрей Франчук стояли у истоков бренда «Новопечерские Липки». Тогда была разработана система продвижения жилых ...