Рекламний дохід регіональних газет зріс на 4%, локальних сайтів – на 22%. Про це повідомляється в прес-релізі Асоціації «Незалежні регіональні видавці України» (АНРВУ).
За результатами опитування керівників рекламних відділів друкованих та онлайн регіональних ЗМІ, опитувані виділили ТОП-5 основних сегментів ринку в друкованих регіональних медіа, що зростали в 1 півріччі 2018р. порівняно з 1 півріччям минулого:
ТОП-5 основних сегментів ринку в друкованих регіональних медіа, що зростали в 1 півріччі 2018р. порівняно з 1 півр минулого | |
1 місце | Медицина |
2 місце | Фінансові послуги |
3 місце | Ринок праці |
4 місце | Агро сектор |
5 місце | Забудовники, будівельні матеріали |
В онлайн рекламі:
ТОП-5 основних сегментів ринку в онлайн регіональних медіа, що зростали в 1 півріччі 2018р. в порівнянні з 1 півр минулого | |
1 місце | Медицина |
2 місце | Забудовники |
3 місце | Будівельні матеріали |
4 місце | Фінансові послуги |
5 місце | Ринок праці |
Фактичне зростання доходів від реклами в друковані медіа в першому півріччі цього року становило 4% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
Опитувані фахівці зійшлися на прогнозі, що до кінця року зростання доходів від реклами становитиме 7% за весь 2018 рік до минулого 2017 року. Аналізувалися рекламні доходи без політики.
Сергій Первозванський, керівник аналітичного напрямку АНРВУ: «Останні декілька років ми спостерігаємо стабільний ріст рекламних доходів у регіональних газетах. Але цей рік особливий. Внаслідок безпрецедентного зростання вартості газетного паперу, цього року видавці працюють у надзвичайно складних умовах. Радію, що майже по всій Україні локальні редакції успішно справляються з викликами, в тому числі за рахунок збільшення рекламних доходів у газетах та нарегіональних сайтах».
В онлайн-рекламі темпи зростання майже такі, як були в регіональній пресі в 2016 році: на 1 півріччя 2018 +22%, до кінця року прогнозують експерти +23% ріст онлайн доходів в локальних онлайн-медіа.
В опитуванні взяли участь керівники рекламних відділів друкованих ЗМІ регіональних медіа, що представляють центральну, східну, західну та південну Україну.
Фото: depositphotos.com