Рекламний дохід регіональних газет зріс на 4%, локальних сайтів – на 22%. Плани за рік + 7% та +23%.

Рекламний дохід регіональних газет зріс на 4%, локальних сайтів – на 22%. Про це повідомляється в прес-релізі Асоціації «Незалежні регіональні видавці України» (АНРВУ).

За результатами опитування керівників рекламних відділів друкованих та онлайн регіональних ЗМІ, опитувані виділили ТОП-5 основних сегментів ринку в друкованих регіональних медіа, що зростали в 1 півріччі 2018р. порівняно з 1 півріччям минулого:

ТОП-5 основних сегментів ринку в друкованих регіональних медіа, що зростали в 1 півріччі 2018р. порівняно з 1 півр минулого
1 місце Медицина
2 місце Фінансові послуги
3 місце Ринок праці
4 місце Агро сектор
5 місце Забудовники, будівельні матеріали

В онлайн рекламі:

ТОП-5 основних сегментів ринку в онлайн регіональних медіа, що зростали в 1 півріччі 2018р. в порівнянні з 1 півр минулого
1 місце Медицина
2 місце Забудовники
3 місце Будівельні матеріали
4 місце Фінансові послуги
5 місце Ринок праці

Фактичне зростання доходів від реклами в друковані медіа в першому півріччі цього року становило 4% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Опитувані фахівці зійшлися на прогнозі, що до кінця року зростання доходів від реклами становитиме 7% за весь 2018 рік до минулого 2017 року. Аналізувалися рекламні доходи без політики.

Сергій Первозванський, керівник аналітичного напрямку АНРВУ: «Останні декілька років ми спостерігаємо стабільний ріст рекламних доходів у регіональних газетах. Але цей рік особливий. Внаслідок безпрецедентного зростання вартості газетного паперу, цього року видавці працюють у надзвичайно складних умовах. Радію, що майже по всій Україні локальні редакції успішно справляються з викликами, в тому числі за рахунок збільшення  рекламних доходів у газетах та нарегіональних сайтах».

В онлайн-рекламі темпи зростання майже такі, як були в регіональній пресі в 2016 році: на 1 півріччя 2018 +22%, до кінця року прогнозують експерти +23% ріст онлайн доходів в локальних онлайн-медіа.

В опитуванні взяли участь керівники рекламних відділів друкованих ЗМІ регіональних медіа, що представляють центральну, східну, західну та південну Україну.

Фото: depositphotos.com

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...