Наразі, коли кожен день ми зустрічаємось із новими викликами та невизначеностями, як ніколи нам потрібні ясність та впевненість. Pastelia ― бренд «на 100 % зрозумілих макарон». Це саме та концепція, яку мала донести дочірня агенція OMG agency GROWTHY DIGITAL в цій рекламній кампанії. Адже команда агенції впевнена, що кожен українець заслуговує на прозорість і зрозумілість. І якщо не в житті глобально, то хоча б у їжі.
КЛІЄНТ
Pastelia ― бренд макаронних виробів, виготовлених у найкращих венеціанських традиціях. Фішка компанії: тільки натуральні інгредієнти, якість та простота. Розкішна вечеря з італійською кухнею чи простий фітнес-перекус ― з макаронами Pastelia все це просто, смачно та корисно.
МЕТА
Завданням GROWTHY DIGITAL була реалізація масштабної рекламної кампанії лінійки макаронів Pastelia за 1 квартал, підвищити впізнаваність бренду, отримати близько 19 млн показів і охопити близько 5 млн користувачів та замотивувати клієнтів купувати продукт в офлайн магазинах. Загальний термін рекламної кампанії становив 3 місяці.
ПРОЦЕС
Для досягнення поставленої мети GROWTHY DIGITAL розробили багаторівневу рекламну кампанію 360, за допомогою інструментів Meta Ads та Google Ads (YouTube, GDN); також підключили до співпраці популярних в Україні інфлюенсерів та інфлюенсерок: Юлю Норец, Людмилу Корнелюк, Олю Борачкову та інших.
Потрібно було створити не просто інтеграції з блогерами, а вибудувати цілі сюжетні лінії, в яких зрозумілі макарони — частина життя і приємних моментів зараз. А також продемонструвати, як кожен з блогерів у важкі часи шукає для себе максимально зрозумілі речі і сенси.
Робота з блогерами відбувалась у 2 форматах: відеопости та сториз. У всіх форматах блогери розповідали про різноманіття вибору в магазинах і давали корисні поради для вибору найкращої пасти.
https://www.instagram.com/reel/C0JW5tQN1W0/?igsh=MWYzNmlhdXJoejB0NA==
На кожному етапі були показані різні меседжі та оголошення, щоб оптимізувати ціну, не набридати ЦА та донести потрібну інформацію. Таргетинг проводився за показником геопозиції, щоб мотивувати клієнтів відвідувати офлайн точки продажів. Також реклама була налаштована на відвідувачів найбільших супермаркетів в яких представлено бренд: Велика Кишеня, Близенько та Велмарт.
РЕЗУЛЬТАТ
За рахунок вмілої роботи з цільовою аудиторією, якісних креативів та концепції GROWTHY DIGITAL перевиконали план по охопленню та частоті в декілька разів. Також отримали низький CPM, що є дійсно ефективним показником, адже Pastelia просувалась не на широку аудиторію, а на цільову. Окрім цього кампанія залучила дійсно зацікавлених в продукції клієнтів.
Цей кейс — чудовий приклад, як завдяки правильно вибудованій стратегії та замотивованим учасникам рекламної кампанії вдалось встановити чітке позиціонування та привернути увагу нових клієнтів.