Реклама в прероллах раздражает меньше всего

Компании PG Mediabrands и YuMe провели исследование, чтобы выяснить, как различные рекламные форматы влияют на пользовательский опыт. В рамках проекта отслеживалось поведение почти 7 тысяч человек, которые просматривали контент с прероллами, мидроллами (реклама в середине видео) и outstream-рекламой (ролик вне потокового видео, например, в тексте статьи) на мобильных и десктопных устройствах.

Результаты исследования показали, что хотя пользователи и находят все рекламные форматы навязчивыми, прероллы в меньшей степени воспринимаются как прерывающие контент. Только 17% опрошенных посчитали эту рекламу мешающей. Для outstream-формата эти цифры оказались гораздо выше: 60% мобильных пользователей и 46% десктопных. У мидроллов показатели еще хуже – 72% и 53% соответственно.

Эффективность рекламы в прероллах тоже оказалась выше, чем у других форматах: 65% участников исследования смогли назвать бренды, которые они видели в рекламном видео на мобильном. Для сравнения, 39% пользователей сделали это после просмотра рекламы в середине ролика, и всего 28% после outstream-объявления.

Прероллы были признаны и самым вовлекающим форматом на мобильных устройствах. Так посчитали 54% пользователей (44% – у рекламы в середине видео и 37% у outstream).


Подробнее: https://adindex.ru/news/digital/2017/04/20/159348.phtml

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Собаче життя тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є собаче життя зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...