Про це йдеться на офіційному сайті Shots Awards.
Ролик під назвою «Bounce» переміг у номінації «Телевізійна реклама року, що триває понад хвилину». Над рекламою для Apple AirPods працювала агенція TBWA\Media Arts Lab/Los Angeles та продакшн Pulse Films. Вуличні сцени і заключні кадри реклами знімали у Києві: на відео можна побачити вулицю Антоновича, Конституційний суд і недобудований багатоповерховий будинок на розі вулиць Антоновича та Жилянської. За виробництво ролику тут відповідав український продакшн Radioaktive Film.
«Ми зі своєї сторони дуже раді, тому що це був не найпростіший проєкт у виробництві, всі трюки були зняті, а не зроблені на постпродакшені, і ми дуже раді, що всі зусилля, які були прикладені, оцінені належно», — розповіла про нагороду у коментарі hromadske виконавча продюсерка Radioaktive Film Катерина Галицька.
За словами Катерини, загалом до виробництва ролика для Apple AirPods лише у Києві залучили понад 200 людей. Для зйомок збудували декорацію міста розміром 80 на 40 метрів, яку підняли на висоту понад метр, аби мати можливість сховати під асфальт батути. Також у компанії зазначають, що ролик знімали без спецефектів, а всі трюки та батутах виконував професійний акробат.
Також нещодавно стало відомо, що українська агенція ISD Group здобула престижну інтернет-нагороду Webby Awards у категорії «Advertising, Media & PR: Machine Learning & Bots».