Реклама Apple AirPods, знята у Києві, здобула «золото» Shots Awards 2020

Про це йдеться на офіційному сайті Shots Awards.

Ролик під назвою «Bounce» переміг у номінації «Телевізійна реклама року, що триває понад хвилину». Над рекламою для Apple AirPods працювала агенція TBWA\Media Arts Lab/Los Angeles та продакшн Pulse Films. Вуличні сцени і заключні кадри реклами знімали у Києві: на відео можна побачити вулицю Антоновича, Конституційний суд і недобудований багатоповерховий будинок на розі вулиць Антоновича та Жилянської. За виробництво ролику тут відповідав український продакшн Radioaktive Film.

«Ми зі своєї сторони дуже раді, тому що це був не найпростіший проєкт у виробництві, всі трюки були зняті, а не зроблені на постпродакшені, і ми дуже раді, що всі зусилля, які були прикладені, оцінені належно», — розповіла про нагороду у коментарі hromadske виконавча продюсерка Radioaktive Film Катерина Галицька.

За словами Катерини, загалом до виробництва ролика для Apple AirPods лише у Києві залучили понад 200 людей. Для зйомок збудували декорацію міста розміром 80 на 40 метрів, яку підняли на висоту понад метр, аби мати можливість сховати під асфальт батути. Також у компанії зазначають, що ролик знімали без спецефектів, а всі трюки та батутах виконував професійний акробат.

Джерело


Також нещодавно стало відомо, що українська агенція ISD Group здобула престижну інтернет-нагороду Webby Awards у категорії «Advertising, Media & PR: Machine Learning & Bots».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

У Києві відкрилася виставка про незаконні рекламні конструкції

У столиці тільки за минулий рік прибрали понад 20 тисяч незаконних рекламних конструкцій. Фото «найцікавіших» із них потрапили на виставку, ...

Young Lions Competitions під час Cannes Lions відбудеться у діджитал форматі

Вперше в історії конкурс Young Lions Competitions під час Cannes Lions відбудеться у діджитал-форматі

Пандемія внесла корективи навіть у процеси, які роками втілювалися за узгодженими методологіями. Вперше нам довелося долучатися до улюблених подій онлайн, ...

Нетворкінг організацій та проєктних менеджерів від «Креативної Європи»

Ви працюєте у секторі культурних та креативних індустрій та шукаєте проєкт, партнера чи менеджера своєї мрії? Тоді саме вас запрошують ...

alarm_1920x1080

ALARM! banda agency розкриє секрети свого менеджменту у власній школі

Креативна агенція banda відкриває Школу креативного менеджменту ALARM. Перший потік стартує 9 березня, зареєструватись на курс можна за посиланням alarm.school ...

Віталій Капустян став креативним директором групи TWIGA Ukraine

Комунікаційна група TWIGA Ukraine призначила креативного директора холдингу. Ним став Віталій Капустян, який долучився до команди на початку минулого року ...

LIONS Live: директор з маркетингу Uber про адаптацію та репутацію бренда

Томас Раніз, директор з маркетингу Uber, спробував в рамках серії відео CMOs in the Spotlight відповісти на деякі найгостріші питання 2021 року.