Реклама Apple AirPods, знята у Києві, здобула «золото» Shots Awards 2020

Про це йдеться на офіційному сайті Shots Awards.

Ролик під назвою «Bounce» переміг у номінації «Телевізійна реклама року, що триває понад хвилину». Над рекламою для Apple AirPods працювала агенція TBWA\Media Arts Lab/Los Angeles та продакшн Pulse Films. Вуличні сцени і заключні кадри реклами знімали у Києві: на відео можна побачити вулицю Антоновича, Конституційний суд і недобудований багатоповерховий будинок на розі вулиць Антоновича та Жилянської. За виробництво ролику тут відповідав український продакшн Radioaktive Film.

«Ми зі своєї сторони дуже раді, тому що це був не найпростіший проєкт у виробництві, всі трюки були зняті, а не зроблені на постпродакшені, і ми дуже раді, що всі зусилля, які були прикладені, оцінені належно», — розповіла про нагороду у коментарі hromadske виконавча продюсерка Radioaktive Film Катерина Галицька.

За словами Катерини, загалом до виробництва ролика для Apple AirPods лише у Києві залучили понад 200 людей. Для зйомок збудували декорацію міста розміром 80 на 40 метрів, яку підняли на висоту понад метр, аби мати можливість сховати під асфальт батути. Також у компанії зазначають, що ролик знімали без спецефектів, а всі трюки та батутах виконував професійний акробат.

Джерело


Також нещодавно стало відомо, що українська агенція ISD Group здобула престижну інтернет-нагороду Webby Awards у категорії «Advertising, Media & PR: Machine Learning & Bots».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Unilever декларує різноманіття і оголошує війну рекламним стереотипам

Компанія Unilever заявила, що боротиметься з рекламними стереотипами та працюватиме з більшим числом підприємств, якими керують жінки та етнічні меншини, ...

Світ заслуговує на свідків. Кампанія Leica від TBWA\ Paris

Leica, легендарний німецький виробник фотообладнання, історія якого сягає понад 150 років, відзначає відданість фотографів, які відображають світ, у новій міжнародній ...

Британська компанія Moodbeam розробила браслет для визначення емоцій співробітників

Британська компанія Moodbeam розробила гаджет, який допоможе керівникам контролювати емоційний стан співробітників. Щоб передати дані, користувачу гаджету потрібно натиснути одну ...

SHKALA 2021 програма

Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін SHKALA 2021 оголошує програму

Події 2020 року були настільки божевільними, що ми можемо витратити на їх вивчення і аналіз решту часу до кінця 2021 ...

Reactor.ua та TABASCO готують реліз платформи, котра полегшить життя стартапам

Грамотно складена PitchDeck-презентація допомагає стартапу знайти партнерів та інвесторів. Щоб зекономити час та ресурси технологічних команд, Reactor.ua та креативне агентство ...

Нідерландський дизайнер створив «світлові рецепти» для сільського господарства

Видовищна інсталяція Grow демонструє, як світло певних кольорів спектра стимулює ріст рослин і дозволяє скоротити використання пестицидів на 50%.