Реклама Apple AirPods, знята у Києві, здобула «золото» Shots Awards 2020

Про це йдеться на офіційному сайті Shots Awards.

Ролик під назвою «Bounce» переміг у номінації «Телевізійна реклама року, що триває понад хвилину». Над рекламою для Apple AirPods працювала агенція TBWA\Media Arts Lab/Los Angeles та продакшн Pulse Films. Вуличні сцени і заключні кадри реклами знімали у Києві: на відео можна побачити вулицю Антоновича, Конституційний суд і недобудований багатоповерховий будинок на розі вулиць Антоновича та Жилянської. За виробництво ролику тут відповідав український продакшн Radioaktive Film.

«Ми зі своєї сторони дуже раді, тому що це був не найпростіший проєкт у виробництві, всі трюки були зняті, а не зроблені на постпродакшені, і ми дуже раді, що всі зусилля, які були прикладені, оцінені належно», — розповіла про нагороду у коментарі hromadske виконавча продюсерка Radioaktive Film Катерина Галицька.

За словами Катерини, загалом до виробництва ролика для Apple AirPods лише у Києві залучили понад 200 людей. Для зйомок збудували декорацію міста розміром 80 на 40 метрів, яку підняли на висоту понад метр, аби мати можливість сховати під асфальт батути. Також у компанії зазначають, що ролик знімали без спецефектів, а всі трюки та батутах виконував професійний акробат.

Джерело


Також нещодавно стало відомо, що українська агенція ISD Group здобула престижну інтернет-нагороду Webby Awards у категорії «Advertising, Media & PR: Machine Learning & Bots».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Хутро — криваве жлобство, цирк без тварин: в Україні проведуть перший інста-мітинг за тварин

В останні вихідні вересня гуманістичний рух UAnimals запрошує українців виходити на інста-мітинг за тварин. 25-27 вересня зоозахисники та усі охочі ...

Creative Digest CIAU. Випуск #008

Кампанія з виявлення фейків. Новий спосіб турботи про екологію. Оновлені функції Facebook. Та повернення LIONS Live! Чао, креатори! В ефірі ...

Панголіни та кажани: дві кампанії на захист тварин, яким пандемія зіпсувала репутацію

Обидві кампанії доводять, що пандемії можна було б уникнути, якби всі тварини, не лише панголіни та кажани, могли спокійно жити в своєму природному ареалі.

Чотири діджитал-тренди, якими варто скористатися в маркетинговій стратегії 2020/2021

Очільниця маркетингової компанії The Word Pro розповіла про діджитал-тренди в соцмережах, якими є сенс скористатися в маркетинговій стратегії 2020/2021.

TikTok_news_1920x1080_

Какое лето, такие и песни: топ вирусных трендов и треков лета-2020 в TikTok

Пока весь мир с замиранием сердца наблюдал за тем, как решается судьба TikTok в США, лето 2020 года, несомненно, запомнится как лето в стиле TikTok. ...

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

За певний час «Будинок іграшок» став місцем вибору подарунків дітям переважно за великої, особливої нагоди. При цьому асортимент товарів величезний ...