Рейтинг телеконтента подскажут соцсети

Осенью 2013 года компания Nielsen представила Twitter TV Raitings – систему, отражающую активность телезрителей в социальной сети во время просмотра ТВ. Теперь компании придется проанализировать гораздо больше информации.

Для начала в исследовательскую панель попадут пользователи с аккаунтами в Facebook, а чуть позже и в Instagram. Анализу подвергнутся все посты, где упоминаются ТВ-шоу и передачи. Как ожидается, эти новые «рейтинги социального контента» (Social Content Ratings) станут доступны в первой половине 2016 года на всех рынках присутствия Nielsen Twitter TV Raitings – в Австралии, Италии, Мексике и США, сообщает издание Variety.

По заявлению Шона Кейси, президента Nielsen Social, система позволит анализировать не только публикуемые во время шоу сообщения, но и круглосуточное обсуждение телеконтента.

Влияние социальных медиа на действия потребителей увеличивается с каждым днем. Понимание того, как и когда зрители обсуждают или узнают о конкретной программе, может дать развитие маркетинговым стратегиям телеканалов и повлиять на формирование креативной направленности сериалов.


Подробнее:http://adindex.ru/news/digital/2016/01/26/131605.phtml

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...