Рейтинг популярних сайтів за серпень 2018

Компанія Kantar TNS оприлюднила рейтинг сайтів, які українці найчастіше відвідували у серпні. До топ-5 потрапили gooole.com, YouTube, Facebook, OLX та Privatbank.

В компанії зазначають, що зменшення охоплень сайту Sinoptik.ua допомогло соціальній мережі Vk.com повернутися в першу десятку сайтів вперше за останні півроку.

На одне місце також піднявся Instagram.com, а ось Mail.ru втратив 2 позиції, в основному через зміни охоплень інших сайтів.

У серпні зростання спостерігалося у ресурсу 24v.ua — плюс 2% допомогли сайту піднятися з 21 місця в липні на 16 місце серпневого рейтингу.

Повний топ-25 виглядає так:

При цьому, додаток Вконтакте не входить в ТОП 10 популярних додатків на мобільних Android пристроях і значно поступається соціальній мережам Facebook і Instagram.

Дані по сайтам: Дані Kantar TNS CMeter, desktop інтернет-користувачі у віці 14-70 років, n = 5000

Дослідження CMeter об’єднує дані з 3-х джерел:

Site-centric- лічильники, інтегровані в сайти. На даний момент у вимірі є близько 250 сайтів, з них близько 30 з фіксацією відео.

Frame-centric- лічильники встановлені не на сайті, а в фреймі банерної мережі. На даний момент у вимірі більше 2500 сайтів

User-centric- панель охоплює близько 5000 респондентів щодня, поряд зі стандартними показниками (hits, охоплення, соціально-демографічні тощо показники по всіх сайтах, з якими контактували респондента), також фіксує контакт панелістів з контентом.

Дані з усіх джерел об’єднуються в режимі реального часу, що гарантує відсутність втрат в даних.

Дані по мобільним додаткам: Дані Kantar TNS CMeter, користувачі інтернет з мобільних пристроїв, у віці 16-55, міста 50К +, ОС Android, n = 1200. Дані надходять із встановленого на смартфон додатку, який збирає всю інформацію про діджитал активність респондента.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Стикеры от UNDERDOG и ANGRY спрячут вас от взора Старшего Брата

Компания Underdog, которая занимается вопросами цифровой безопасности, и креативное агентство ANGRY создали набор многоразовых защитных наклеек по мотивам трех известных ...

Молодий бренд FRIDAY™ запустив першу широку рекламну кампаніюМолодий бренд FRIDAY™ запустив першу широку рекламну кампанію

Молодий бренд FRIDAY™ запустив першу широку рекламну кампанію

Цьогорічна весна перетворила череду тижнів на суцільний уїкенд, а дні водночас зробила цілодобово робочими. В такому безладі людям подекуди бракує ...

Lobods проведуть онлайн-лекцію про ситуативний SMM

3 червня на CASES вийде онлайн-лекція «Ситуативний SMM: do’s and don’ts» Зої Лобод, співзасновниці діджітал-агенції Lobods. Певно, ви чули вислів ...

Стрибки з парашутом замість наркотиків. Соціальний проєкт MEX a member of Havas

Агенція MEX a member of Havas розробила соціальну рекламну кампанію, спрямовану на боротьбу з проблемою поширення наркотиків серед молоді. Завдання ...

PRIME Group вручил агентству Postmen награду «За смелость»

Оператор наружной рекламы PRIME Group наградил digital-агентство Postmen призом «За смелость». Его удостоилась out-of-home-кампания проекта «Искусство хочет знакомиться». Награждение состоялось ...

Не бійтесь використовувати «не» і ще 5 рекламних забобонів, яких давно час позбутися

Не бійтесь використовувати «не» і ще 5 рекламних забобонів, яких давно час позбутися

Дмитро Мамонтов, Senior Copywriter Havas Ukraine, зібрав 6 найбільш поширених рекламних забобонів, які уповільнюють розвиток ринку, і показав приклади успішних ...