Рейтинг популярних сайтів за серпень 2018

Компанія Kantar TNS оприлюднила рейтинг сайтів, які українці найчастіше відвідували у серпні. До топ-5 потрапили gooole.com, YouTube, Facebook, OLX та Privatbank.

В компанії зазначають, що зменшення охоплень сайту Sinoptik.ua допомогло соціальній мережі Vk.com повернутися в першу десятку сайтів вперше за останні півроку.

На одне місце також піднявся Instagram.com, а ось Mail.ru втратив 2 позиції, в основному через зміни охоплень інших сайтів.

У серпні зростання спостерігалося у ресурсу 24v.ua — плюс 2% допомогли сайту піднятися з 21 місця в липні на 16 місце серпневого рейтингу.

Повний топ-25 виглядає так:

При цьому, додаток Вконтакте не входить в ТОП 10 популярних додатків на мобільних Android пристроях і значно поступається соціальній мережам Facebook і Instagram.

Дані по сайтам: Дані Kantar TNS CMeter, desktop інтернет-користувачі у віці 14-70 років, n = 5000

Дослідження CMeter об’єднує дані з 3-х джерел:

Site-centric- лічильники, інтегровані в сайти. На даний момент у вимірі є близько 250 сайтів, з них близько 30 з фіксацією відео.

Frame-centric- лічильники встановлені не на сайті, а в фреймі банерної мережі. На даний момент у вимірі більше 2500 сайтів

User-centric- панель охоплює близько 5000 респондентів щодня, поряд зі стандартними показниками (hits, охоплення, соціально-демографічні тощо показники по всіх сайтах, з якими контактували респондента), також фіксує контакт панелістів з контентом.

Дані з усіх джерел об’єднуються в режимі реального часу, що гарантує відсутність втрат в даних.

Дані по мобільним додаткам: Дані Kantar TNS CMeter, користувачі інтернет з мобільних пристроїв, у віці 16-55, міста 50К +, ОС Android, n = 1200. Дані надходять із встановленого на смартфон додатку, який збирає всю інформацію про діджитал активність респондента.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...