Найпопулярніші сайти та додатки за грудень 2018

У 2018 році зросла кількість інтернет-користувачів в Україні. За даними Установчого дослідження 2018, вже 70% українців користуються інтернетом (63% у 2017 р.). Збільшився також і час перебування українців в мережі Інтернет –  82% користувачів кожного дня підключаються до «глобальної павутини», 14% – раз в тиждень або частіше, 4% – декілька разів на місяць і рідше.

Через зміни звичок та інтересів інтернет-користувачів, а також додання даних з мобільних браузерів, маємо оновлений рейтинг сайтів за грудень 2018 року.

За даними Kantar TNS CMeter, серед заборонених ресурсів у 2017 році, тільки російська соціальна мережа «Вконтанте» утримується в ТОП 25 сайтів – 17-те місце в грудні 2018 року проти 10-го у грудні 2017 року. Інтернет-магазини підсилюють свої позиції у рейтингу популярних сайтів, обіймаючи 9 з 25 місць. Трійка лідерів залишається незмінною: Google, Youtube, Facebook.

74% інтернет-користувачів використовують смартфон для виходу в Інтернет, а 45% користувачів називають смартфон своїм основним пристроєм. У 2017 році ці показники становили 56% та 27%, відповідно.

Серед мобільних додатків набирають популярність месенджери: аудиторія Telegram за рік зросла більш ніж удвічі, у ТОП 15 популярних мобільних  додатків піднялися додатки DUO та WhatsApp. Російська соціальна мережа «Вконтакте» більше не входить до рейтингу.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Беремо і робимо. Комунікаційний перезапуск ПриватБанку

ПриватБанк — банк, який багато в чому перший. Наприклад, першим у світі зробив цифрові обкладинки для карток, першим в України надав можливість персоналізувати картки, ...

Енергія в дії: ДТЕК оновив фірмовий стиль

ДТЕК оновив фірмовий стиль, зробивши ставку на чисте і сучасне графічне рішення, яке розкриває нову ідею — енергію змін. У ...

МАМІ: Інсайти від лідерів ринку маркетингових сервісів

Як у ситуації турбулентності утримати бізнес? Які стратегії запроваджувати у компанії, щоб навіть у такі часи розвивати агентство? Чого очікувати ...

Віртуальний туризм: кампанія PLAY NZ демонструє Нову Зеландію у форматі відеогри

Організація Tourism New Zealand запрошує весь світ ознайомитися з кампанією PLAY NZ, яка імітує відеогру з відкритим світом. Ця новаторська ...

5 рекламних роликів, які номінували на премію Emmy 2020

Американська телевізійна премія Emmy оголосила 5 номінантів у категорії «Найкраща реклама 2020 року». Переможця оголосять на щорічній церемонії вручення 20 ...

Paula Scher, Mirko Borsche і Eike König на першій конференції WHATABOUT: Future of Brands

11-13 вересня відбудеться WHATABOUT: Future of Brands — перша онлайн-конференція про діджитальну реальність у дизайні, візуальних та бренд комунікаціях. На ...