Рейтинг креативності та майстерності агентств маркетингових сервісів 2018/2019: підсумки

Rating Creativity&Craft marketing agencies – одна з найочікуваніших подій року у маркетинговій галузі. Яскраві проекти привертають увагу та спонукають більше споживачів долучитися до участі, отже, крутий креатив підвищує ефективність  у декілька раз. Крім того, зростає лояльність до бренду, найбільш вдалі ідеї стають мемами завдяки вірусному розповсюдженню, а це пролонгована промо-кампанія без участі коштів рекламодавця. Тобто, талановитий проект приносить користь усім без винятку: споживачам, рекламодавцю, команді, що його створила.

Результати рейтингу креативності та майстерності агентств маркетингових сервісів нараховуються згідно методики, яка запроваджена МАМІ разом з ВРК. Підсумки включають бали за нагороди, отримані агентством на конкурсах протягом фестивального сезону.

Рейтинг креативності та майстерності агентств маркетингових сервісів фестивального сезону 2018/2019

  Agency UkrainianDesign: TheVeryBestOf (k=1) ADC*UA (k=1,5) WOW DoneAwards (k=1,5) KIAF (k=2) Total

Points

1 Digital Choo 21 9 40 70
2 TWIGA Ukraine  (TWIGA GO!) 6 15 4 25
3 MEX a member of Havas 4 9 13
4 Trends&Brands 9 9
5 AllMotion 3 3
6 RAM 360 2 2

Пропонуємо ознайомитися з кейсами переможців:

  1. Digital Choo, кейс «Fireduptowin» для Parimatch: WOW Done Awards (1 бронза,1 шорт-лист), ADC*UA (1 золото, 1 бронза, 1 шорт-лист), KIAF (1 Best of Contest, 1 бронза, 1 шорт-лист).
  2. TWIGA Ukraine (TWIGA GO!), кейс «Let’s PUMB, PUMB, PUMB!»: WOW Done Awards (1 золото, 1 шорт-лист), ADC*UA (1 бронза), KIAF (1 шорт-лист).
  3. MEX a member of Havas:
  1. Trends&Brands, кейс «Voiceof Water Launch Event»: WOW Done Awards (1 срібло).
  2. AllMotion, кейс «L’OREAL HAIR FASHION NIGHT»: WOW Done Awards (1 шорт-лист).
  3. RAM 360, кейс« Logoandpackagedesign»: Ukrainian Design: The Very Best Of 2019(1шорт-лист).

На церемонії нагородження WOW Done Awards агентство Digital Choo, як лідер рейтингу, отримав від МАМІ креативну нагороду – керамічну піраміду, виготовлену майстром Лізою Портновою, що є символом балансу, натяком на обґрунтованість та досягнення вершин креативу в маркетингових комунікаціях.

Сподіваємось, що яскраві кейси переможців надихнуть колег нашої галузі, і в наступному фестивальному сезоні ми зустрінемо нові шалені ідеї.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...

Vodafone демонструє можливості 5G, скеровуючи на трасі незрячого майстра велоспорту

Vodafone встановила власну 5G-антену так, щоб сигнал лишався сильним впродовж всього відрізка дороги, якою збиралися провести незрячого майстра велоспорту.

Їстівні квіти та неїстівна піца: креатив до Дня закоханих 2021

Їстівні квіти та неїстівна піца, білизна для телефонів та для тестів на цноту – ось таких форм набув креатив до Дня закоханих 2021.