Камери високотехнологічних дверних дзвінків здатні показати, хто стоїть під дверима та чи прибула доставка. Проте чи може така камера допомогти продавати кросівки? Що ж, принаймні на це сподіваються реп-співачка Карді Бі (Cardi B) та бренд Reebok, влаштовуючи у своїй дивній новій кампанії своєрідні «покази мод» перед об’єктивами дверних дзвінків.

На днях було оприлюднено кліп, у якому реп-співачка пройшлася по доріжці як по подіуму, щоб доставити новий кросівок Zig Kinetica від Reebok прямо під двері якогось пересічного будинку. Цей показ мод було зафіксовано камерою дверного дзвінка. При цьому співачці компанію складали з півдесятка моделей, які почепили на себе маски з обличчям Карді Бі та також протанцювали до дверей, демонструючи спортивне взуття. (Втім, слід зазначити, що насправді в результаті цього витанцьовування кросівок опинився, скоріше, десь в кущах, аніж на порозі адресата.)

Камера дверного дзвінка – нова соціальна платформа

Бренд Reebok стверджує, що це шоу у об’єктиві дверного дзвінка було приурочене до Тижня моди. І хоча зв’язок між системами безпеки та спортивним взуттям неочевидний, співачка пояснює його так: «У центрі кампанії «Zig the Runway» покладено здатність бути неочікуваними та не соромитися свого стилю. Я завжди лишаюся собою, і хай усі думають, що хочуть. І це – те, що ми намагалися показати у нашому відео. Кросівки Zig Kinetica не схожі ні на що інше, і цей показ мод унікальний також. Ми вириваємося за рамки та торуємо власний шлях. І в цьому й полягає життєве кредо Reebok».

Окрім Карді Бі бренду вдалося залучити чимало відомих людей до участі у таких показах мод. Reebok стверджує, що жоден інший бренд досі не додумався скористатися такою неочікуваною відеоплатформою як камери дверних дзвінків. Він також планує ще ряд подібних заходів, у яких візьмуть участь знамениті креатори, музиканти та спортсмени. Зокрема, до них долучилися актор Ноа Шнапп (Noah Schnapp) з серіалу «Дивні дива» (Stranger Things) та баскетболіст Монтрезл Гаррелл (Montrezl Harrell).

У аналогічному показі мод від Шнаппа актор та його товариші під’їжджають до дверей на велосипедах, цілком у стилі відомого серіалу. Щоб доставити кросівок.

Чи це означає, що дверні дзвінки – то нова соцмережа на рівні TikTok?

Кампанія йде з хештегом #ZigTheRunway.

Слід однак визнати, що «покази мод» перед об’єктивами дверних дзвінків – це ще не найдивніше, що було в рекламній кампанії Zig Kinetica. Так майстер бойових мистецтв Конор Макгрегор (Conor McGregor) знявся для цього у дуже дивному ролику з пластиліновими фігурками та битвою з чудовиськом.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Кураж тепер online: розклад активностей на тиждень

Улюблена київська барахолка Кураж на період карантину повністю перейшла в онлайн-формат. Майже все, що можна було робити на Куражі, — ...

MADmap – новий путівник по українським рекламним кампаніям

Всеукраїнська Рекламна Коаліція презентує свій новий довгостроковий проєкт – Marketing Advertising Design map —інструмент для простого та дієвого пошуку партнерів ...

Без галасливих туристів: композитор записав звуки затихлого Лондону

Дизайнер звуку та композитор Вілл Коен створив серію бінауральних записів, які відтворюють звуки затихлого Лондону у ці дивні часи.

Вигадані види спорту: Buffalo Wild Wings зібрала ролик із користувацького контенту

Мережа спорт-барів Buffalo Wild Wings знайшла цікаву і актуальну тенденцію: вигадані види спорту, якими можна займатися вдома.

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...

MGID почала поширювати контент Червоного Хреста про коронавірус на благодійних засадах

В умовах перенасиченості інформаційного простору повідомленнями про коронавірус найбільш надійним джерелом інформації є офіційні міжнародні організації з охорони здоров’я, гуманітарні ...