Reebok призывает людей быть лучшими версиями себя

Бренд Reebok запускает глобальную кампанию с участием звезд, главная идея которой – неустанно совершенствоваться, чтобы стать наилучшей версией себя – физически, умственно и социально.

Первая рекламная серия – это мини-монологи выдающихся современных женщин, в том числе Гал Гадот, Данай Гурира, Джиджи Хадид, Ариана Гранде, Натали Эммануэль и Катрин Давидсдоттир, каждая из которых рассказывает свою личную историю о преодолении барьеров на пути к совершенствованию себя. Вместе со звездами свои истории рассказывают женщины, которые создали организации, где женщинам дают возможность строить свои истории успеха, в том числе Риз Скотт, Основательница ассоциации женского бокса; Шеннон Ким Вагнер, основательница коалиции женской тяжелой атлетики; Дженни Гаитер, основательница и главный исполнительный директор Фонда Movemeant, занимающегося продвижением спорта среди девочек; и Йельда Али, основатель Camel Assembly, объединяющей креативных женщин всего мира.

Кампания разработана и реализуется агентством Venables Bell & Partners (Сан-Франциско, Калифорния)

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...