Вперше за 10 років Depositphotos провела ребрендинг. Результатом співпраці CREVV та Depositphotos стали: нове позиціонування, tone of voice, логотип та унікальний фірмовий шрифт.
З моменту виходу на ринок ідентичність бренду Depositphotos не оновлювалася. Рівень контенту на стоці за декілька років відчутно виріс, але візуальний стиль та комунікація компанії цього не відображали.
На початку 2020 року Depositphotos та CREVV розпочали працювати над пошуком нової ідентичності бренду, яка допомогла б йому говорити зі своєю аудиторією однією мовою.
Дослідження та ціннісна пропозиція
Щоб краще зрозуміти аудиторію, команди Depositphotos та CREVV провели кількісні опитування авторів та покупців контенту на ключових ринках. Проаналізувавши ці відповіді, вони сегментували аудиторію та провели глибинні інтерв’ю з тими, хто створює та використовує контент. Паралельно проходив аналіз конкурентів на ринку.
Дослідження, які провела команда, лягли в основу 4-х документів:
- Competitors Analysis — аналіз та огляд ринку, щоб зрозуміти місце бренду серед конкурентів;
- Contributors Quality of Life — відгуки про досвід реєстрації авторів контенту на топ-12 стоках;
- Value Proposition — цінність, яку дає бренд як основа для роботи над продуктом і новою комунікацією;
- Product Upgrade Proposal — всі пропозиції щодо оновлення продукту та його комунікаційних активностей.
Це дало маркетинговій та продуктовій команді Depositphotos два важливих вихідних пункти: по-перше, допомогло краще зрозуміти конкурентів та клієнтів, по-друге — більш точно сформулювати пропозицію з розвитку продукту та його комунікації.
Value Proposition сформулювали фразою: «Ordinary Stock for Unordinary People». Ця концепція змістила акцент зі стоку на авторів контенту і користувачів — тих, хто кожен день створює щось неординарне. Саме це і стало ключем до розробки тональності бренду та оновлення айдентики.
Творчі люди потребують підтримки
У кожного Стіва Джобса повинен бути свій Стів Возняк, людина, яка візме на себе технічну частину, залишивши креатору можливість займатися креативною роботою. Саме цю роль виконує Depositphotos для фотографів та дизайнерів. Главний посил, який транслює бренд: «Ми взяли на себе усю рутину, щоб ви могли залишатися креативними».
Логотип
У старого логотипа Depositphotos було декілька проблем. Колишній знак із фотоапаратом — абсолютне кліше в категорії, графічне виконання теж не було унікальним. Складалося так, що коли знак використовували без текстової частини, бренд був невпізнанним: логотип мав простий вигляд, мов іконка.
Новий знак зберіг ідею попередника. Форма фотоапарату поєдналася з формою рядкової букви -d-, завдяки чому знак став простішим та актуальнішим на вигляд, а ще унікальним.
Текстова частина нового логотипу базується на пропорціях попереднього, і це створює впізнаваний ритмічний малюнок. Також залишили характерну букву -h-, оскільки вона була важливою частиною образу.
Візуальна комунікація
Depositphotos — по суті, це інструмент, і його основна задача — вигідно підкреслювати і просувати авторів та їхній контент, самому залишаючись дещо на фоні. Тому, створюючи візуальний код для внутрішньої комунікації, команда CREVV відмовилася від акцентних кольорів на користь ч/б.
Зате для комунікації, яка просуває авторів, креатори підібрали яскраву впізнавану палітру — щоб закріпити асоціацію людей із Depositphotos.
Для зручності було створено сети з 3-х відтінків. Перший колір у сеті — завжди дуже світлий, другий — насичений та третій — більш темний (використовується рідше, для кнопок та додаткових елементів). Якщо фон світлий, то текст на ньому буде насиченого кольору, і навпаки. Якщо під час створення макетів дизайнеру не вистачатиме поєднань із палітри, завжди можна підібрати кольори під контент, використовуючи принцип триколірної схеми.
Шрифт
Щоденно команда Depositphotos створює десятки рекламних банерів із допомогою контенту свого ж стоку. Тобто контент рекламує сам себе — і було б неправильно перенасичувати його додатковою графікою чи складними макетами. Тому головним інструментом нової айдентики став шрифт, розроблений разом із Дімою Растворцевим.
Відштовхуючись від ідеї прагматичного помічника для творчих людей, було вирішено зробити два типи накреслень: основне, яке відповідало б за прагматичність та простоту і декілька додаткових — вони відображали б творчу складову бренду. Всього створили 5 накреслень.
Накреслення Regular — закритий геометричний гротеск на основі пропорцій букв логотипу. Його особливість полягає у круглих овалах a, b, c, d, e, o, p, q і в невеликій ширині решти літер.
Інші 4 накреслення основані на графічній асоціації з різними частинами планети. Шрифти відображають різноманітність контенту та авторів, а ще те, як компанія пов’язує культурні коди та смисли зі всього світу.
За допомогою додаткових накреслень зручно створювати логотипи нових проектів та додатків. Альтернативні символи дають можливість витрачати мінімум часу на подібні завдання у майбутньому. Тепер усі продукти всередині екосистеми Depositphotos виглядають єдино, маючи при цьому свої відмінні особливості.
«Ми у Depositphotos віримо у професіоналізм і талант конкретних людей. Саме тому ми обрали команду Crevv, де кожного знаємо особисто і цінуємо за те, як вони віддаються своїй роботі.
Команда Crevv надала нашому бренду такої візуальної форми, з якою ми стали більш сміливими, легкими та динамічними. Завдяки чітко пропрацьованим правилам та підходам, впровадити нову айдентику виявилося набагато простіше, ніж ми спочатку очікували. До всього ж, розроблена бренд-платформа ідеально підійшла як для нашої маркетингової онлайн-комунікації, так і для офлайн-матеріалів.
Робота зі Crevv — це той випадок, коли сподобався і процес, і результат. Результат, який зарядив нашу команду енергією для нових проектів», — коментує ребрендинг Depositphotos Аліна Волчок, CMO компанії.
А нещодавно Depositphotos і міжнародні креативні агентства назвали візуальні тренди 2021.