Реальні історії одужання пацієнтів у комунікаційній кампанії медичної мережі «Добробут»

Медична мережа «Добробут» запустила комунікаційну кампанію під назвою «Добробут. Коли потрібно одужати», що базується на реальних клінічних випадках мережі та розповідає історії пацієнтів, які звернулись за допомогою в «Добробут». Партнер з розробки та реалізації проєкту — агенція «Be—it Health & Social Impact».

«За кожним одужанням завжди криється велика історія переживань, надії, сліз від смутку та радості. І ця історія знайома кожному, адже щоразу, коли ми зіштовхуємось із хворобою, ми мріємо про одужання. «Добробут. Коли потрібно одужати» — це історія не лише про медицину, а й про людей:  пацієнтів, які тримаються за надію про майбутнє та лікарів, які  роблять все від них залежне, аби зберегти здоров‘я пацієнта». — зазначає Тетяна Анікєєва, медична директорка мережі «Добробут».

В основу кампанії лягла реальна історія пацієнта з рідкісною аномалією розвитку судин, за мотивами якої було знято художнє відео для різних форматів: телебачення та діджитал. Коротку версію відео можна побачити на національних телеканалах, а повне відео доступне на YouTube-каналі мережі «Добробут».

«Нашим завданням було показати історію про те, як лікарі рятують життя людини, не демонструючи лікарів у кадрі. Перша реакція команди була: «Як так? Це взагалі можливо?». Від юристів ми отримали відповідь: «Або так, або ніяк». З іншого боку саме це «обмеження» допомогло зафіксувати те, заради чого працює «Добробут» — заради самого пацієнта. Тому у відео ви бачите пацієнта, порятунок його життя, а лікарів домальовуєте в уяві. Фантастично талановита режисерка Аня Бурячкова змогла відтворити всю палітру емоцій людини, яка опиняється на межі життя і смерті. І «затиснуті» кадри разом з великими планами створюють відчуття присутності. Ви ніби знаєте, що лікарі зовсім поруч зі своїм пацієнтом». — говорить Оксана Соржуленко, креативна директора агенції «Be—it Health & Social Impact».

Також у межах проєкту «Добробут. Коли потрібно одужати» медична мережа спільно з партнером запустила сайт stories.dobrobut.com, на якому зібрано реальні медичні випадки різних клінічних напрямків пацієнтів «Добробуту», де самі пацієнти та лікарі діляться власними спогадами, емоціями та досвідом одужання.

«Щодня в «Добробуті» медики роблять великі і маленькі подвиги: лікують застуду, видаляють пухлину, повертають змогу ходити. Кожна з цих історій заслуговує на увагу, адже це — не тільки історії про професіоналізм, командну роботу та відданість, а про людину в серці справи, яка прагне одужати. Ми вирішили не обмежуватись лише відео, а створили інтегровану багатоканальну кампанію, яка, напевне, стосуються кожного з нас. За допомогою телебачення, діджиталу, зовнішньої та внутрішньої реклами ми зможемо донести основне повідомлення кампанії і рухатися до реалізації місії «Добробуту» — повернути довіру до української медицини».  — підсумовує Наталя Ольберт-Сінько, керівна партнерка агенції «Be—it Health & Social Impact». 

 «Добробут. Коли потрібно одужати» — довготермінова кампанія, що й надалі розповідатиме історії справжніх пацієнтів, які отримали допомогу у мережі. Нові історії регулярно з’являтимуться на сайті кампанії stories.dobrobut.com, а також у соціальних мережах мережі «Добробут».


Раніше агенція Be―It Health & Social Impact стала партнером проєкту «Психічне здоров’я для України» / Mental Health for Ukraine (MH4U). Місія чотирирічного проєкту ― спонукати українців піклуватися про власне психічне здоров’я та зробити якісну допомогу в цій сфері доступною.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Новий Mini Electric Pacesetter кидає виклик римському метро

Бренд Mini, відомий своїми культовими малолітражками, відзначає в новій рекламі випуск першого електромобіля Mini Electric Pacesetter. Щоб привернути увагу до ...

Реп-виконавиця alyona alyona стала голосом орфанних пацієнтів в Україні

Орфанні хвороби — рідкісні хвороби. Ці захворювання мають тяжкий і хронічний перебіг, призводять до інвалідності, а також супроводжуються зниженням якості ...

Екс-керівник Crello Назар Беген приєднався до PromoRepublic

Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами. Перш ніж приєднатися до команди ...

Кейс AIR Brands: інфлюенсери про відповідальне ставлення до тварин і гру для дітей від Happy Paw і Purina

Діти часто мріють про собаку, але не всі усвідомлюють, що тварина — це не тільки радість, а й відповідальність. Бренд ...

«Май повагу до тітоньки», – каже реклама філіппінської мережі пекарень Julie’s

Події ролика для мережі пекарень Julie’s розгортаються у спортзалі, де немолоді тітоньки спокійно вправляються собі перед дзеркалом.

Verizon пропонує геймерам незнищенний ігровий контролер (але швидкий інтернет все ж краще)

Привернути увагу до своїх інтернет-послуг мережа Verizon Fios вирішила у найхарактерніший геймерський спосіб – потроливши всіх.