Реальні історії одужання пацієнтів у комунікаційній кампанії медичної мережі «Добробут»

Медична мережа «Добробут» запустила комунікаційну кампанію під назвою «Добробут. Коли потрібно одужати», що базується на реальних клінічних випадках мережі та розповідає історії пацієнтів, які звернулись за допомогою в «Добробут». Партнер з розробки та реалізації проєкту — агенція «Be—it Health & Social Impact».

«За кожним одужанням завжди криється велика історія переживань, надії, сліз від смутку та радості. І ця історія знайома кожному, адже щоразу, коли ми зіштовхуємось із хворобою, ми мріємо про одужання. «Добробут. Коли потрібно одужати» — це історія не лише про медицину, а й про людей:  пацієнтів, які тримаються за надію про майбутнє та лікарів, які  роблять все від них залежне, аби зберегти здоров‘я пацієнта». — зазначає Тетяна Анікєєва, медична директорка мережі «Добробут».

В основу кампанії лягла реальна історія пацієнта з рідкісною аномалією розвитку судин, за мотивами якої було знято художнє відео для різних форматів: телебачення та діджитал. Коротку версію відео можна побачити на національних телеканалах, а повне відео доступне на YouTube-каналі мережі «Добробут».

«Нашим завданням було показати історію про те, як лікарі рятують життя людини, не демонструючи лікарів у кадрі. Перша реакція команди була: «Як так? Це взагалі можливо?». Від юристів ми отримали відповідь: «Або так, або ніяк». З іншого боку саме це «обмеження» допомогло зафіксувати те, заради чого працює «Добробут» — заради самого пацієнта. Тому у відео ви бачите пацієнта, порятунок його життя, а лікарів домальовуєте в уяві. Фантастично талановита режисерка Аня Бурячкова змогла відтворити всю палітру емоцій людини, яка опиняється на межі життя і смерті. І «затиснуті» кадри разом з великими планами створюють відчуття присутності. Ви ніби знаєте, що лікарі зовсім поруч зі своїм пацієнтом». — говорить Оксана Соржуленко, креативна директора агенції «Be—it Health & Social Impact».

Також у межах проєкту «Добробут. Коли потрібно одужати» медична мережа спільно з партнером запустила сайт stories.dobrobut.com, на якому зібрано реальні медичні випадки різних клінічних напрямків пацієнтів «Добробуту», де самі пацієнти та лікарі діляться власними спогадами, емоціями та досвідом одужання.

«Щодня в «Добробуті» медики роблять великі і маленькі подвиги: лікують застуду, видаляють пухлину, повертають змогу ходити. Кожна з цих історій заслуговує на увагу, адже це — не тільки історії про професіоналізм, командну роботу та відданість, а про людину в серці справи, яка прагне одужати. Ми вирішили не обмежуватись лише відео, а створили інтегровану багатоканальну кампанію, яка, напевне, стосуються кожного з нас. За допомогою телебачення, діджиталу, зовнішньої та внутрішньої реклами ми зможемо донести основне повідомлення кампанії і рухатися до реалізації місії «Добробуту» — повернути довіру до української медицини».  — підсумовує Наталя Ольберт-Сінько, керівна партнерка агенції «Be—it Health & Social Impact». 

 «Добробут. Коли потрібно одужати» — довготермінова кампанія, що й надалі розповідатиме історії справжніх пацієнтів, які отримали допомогу у мережі. Нові історії регулярно з’являтимуться на сайті кампанії stories.dobrobut.com, а також у соціальних мережах мережі «Добробут».


Раніше агенція Be―It Health & Social Impact стала партнером проєкту «Психічне здоров’я для України» / Mental Health for Ukraine (MH4U). Місія чотирирічного проєкту ― спонукати українців піклуватися про власне психічне здоров’я та зробити якісну допомогу в цій сфері доступною.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Акцент на ефективність: як TWIGA Ukraine креативила для Effie Awards Ukraine

Цьогоріч премії для маркетологів та рекламістів Effie Awards Ukraine виповнюється 15 років. До річниці комунікаційна група TWIGA Ukraine підготувала промокампанію, ...

AB InBev Efes Україна та Carlsberg Ukraine створили кампанію до Всесвітнього дня відповідального споживання пива

Аліна Паш, креативники MAKE SENSE та українські пивні гіганти закликають підлітків бути на стилі, а дорослих: «не продавати, не наливати ...

+H22733-FW20_CleanClassics_FD_Stan_Smith-f_FU9609_shot17_MR_029_2048x2048px-657402

Clean Classics: Adidas Originals перевидає знакові силуети з метою зменшення пластикових відходів

adidas Originals перевидає свої культові силуети в рамках вирішення глобальної проблеми нашого покоління — пластикових відходів — і представляє спеціальну ...

Челендж для моряків та інфлюенсерів: як виглядає рекламна кампанія військових США

Військово-морські сили США залучили до челенджу «Sailor VS» ряд популярних відеоблогерів, запросивши їх позмагатися в майстерності з військовими моряками.

Як Snickers страхував людей від «голодних» помилок

Щоб отримати компенсацію безкоштовними шоколадними батончиками, треба було довести, що людина, яка вчинила помилку, була на той момент голодна.

«Мапа реновації»: у Києві створили онлайн-мапу із занедбаними пам’ятками архітектури й історії

У Києві створили онлайн-мапу із занедбаними будівлями «Мапа реновації». Зараз на мапі можна побачити розташування занедбаних пам’яток архітектури й історії лише Шевченківського району Києва. ...