Рапунцель, Немо и Тачки рекомендуют чистую воду

Изображения любимых героев Disney  – Молнии Маккуина, Рапунцель и рыбки Немо – украсили маленькие бутылочки Vittel объёмом 0,33 л. Завтрак, обед в школе, прогулки и тренировки станут ещё полезнее и веселее вместе с Vittel и Disney. 

Для здоровья, отличного настроения и бодрости необходимо ежедневно пить достаточное количество минеральной воды. Чтобы вода приносила не только пользу, но и радость, Vittel представил обновлённые маленькие бутылочки, которые поднимут настроение своим ярким дизайном, а новая форма бутылки удобно разместится в руке, как ребёнка, так и взрослого. 

В серии Vittel и Disney представлены следующие наименования:

Vittel + Disney/Pixar «Тачки» – для весёлых непосед, которые заводят друзей с пол оборота и обожают скорость;

Vittel + Disney «Рапунцель» – для принцесс, которым не сидится без приключений;

Vittel + Disney/Pixar «Немо» – для бесстрашных первооткрывателей, которым интересно все на свете.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Відповідальний креатив: три рекламні кампанії про свідоме споживання

У 2015 році саміт ООН ухвалив 17 цілей сталого розвитку. Одна з них — відповідальне споживання та виробництво. Вона стосується ...

Цукерковий робот Reese’s: в 2020 році двері самі відвідують людей на Хелловін

Цукерковий робот Reese’s управляється дистанційно. У ніч Хелловіну він завітає до тих, хто переконає бренд, що вони є справжніми фанатами цього свята.

Тіні та дзеркала: Burger King викликає привид Рональда МакДональда

Відвідувачам повідомили, що ті можуть викликати привид Рональда МакДональда, якщо перед дзеркалом тричі скажуть вголос фразу «canceled clown».

Ретро-ігри та бойові банщиці: кампанії, що стали доказом ефективності лоу-фай контенту

Існує кілька дієвих стратегій, які сприяють ефективності лоу-фай контенту. Стиль ретро та навмисно недоладно зроблена реклама входять до їх числа.

LIONS Live: шлях Libresse до правди та безстрашності

Шлях Libresse перетворив маленький бренд гігієнічних продуктів на лідера культурної думки і розбив табу навколо жіночого тіла.

LIONS Live: команда BBDO розповідає про кампанію «Ти – не ти, коли голодний»

Останні 10 років кампанія «Ти – не ти, коли голодний» невпинно розвивалася, оновлювалася і перетворила іконічний, але призабутий бренд на світового лідера.