Радіо для тих, хто за кермом

Згідно з даними «Радіокомітету», в містах 50+ хоча б раз упродовж доби контактує з радіо в автомобілі 31% чоловіків, серед жінок цей показник становить 15%. Типовий слухач-автомобіліст має дохід вище середнього, він одружений, його вік 25-44 р.

Пік слухання радіо в авто припадає на ранок і день. Зокрема, найпопулярніші слоти: 8.00-9.00 год, а також з 10.00 год по 15.00 год. У вечірні години на високому рівні увага утримується до 19.00 год, і відтоді починає падати – о цій порі радіо починають активніше  слухати вдома.

 

 

Дані другої хвилі дослідження, яке здійснює компанія GfK на замовлення міжгалузевого індустріального об'єднання «Радіокомітет», свідчать про те, що серед радіослухачів побільшало власників авто. Якщо у 2014 році їх було 53.42% (дані другої хвилі дослідження), то у 2015 їх кількість зросла до 57,3%.

За словами директора рекламного агентства «Медіа Вест» (Publicis Groupe) Вікторії Чернегової, якщо динаміка й надалі триватиме від хвилі до хвилі, ми зможемо говорити про позитивну тенденцію.

«Рекламодавцям аудиторія слухачів-автомобілістів цікава, адже це люди з середнім та високим доходом. Та треба пам’ятати, що радіо в автомобілі грає швидше, як фон, тому креатив радіоведучих повинен бути з одного боку яскравим, а з іншого – простим, щоб легко його запам’ятати», – зазначила Вікторія Чернегова.

 

Дослідження Radio Research проводиться компанією GfK Ukraine методом комп'ютеризованого телефонного опитування слухання за вчорашній день Day after recall CATI (DAR CATI) на замовлення міжгалузевого індустріального об'єднання «Радіокомітет». Опитування проводиться серед населення міст України чисельністю 50 тисяч і більше, у віці 12-65 років. Дані поточної хвилі дослідження охоплюють період з 20 квітня по 12 липня 2015 року.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія ІDS Borjomi Ukraine презентувала новинку — Morshynska plus AntiOxi Water

Природна «Моршинська» + сучасні інновації = мінеральна вода з антиоксидантами та мікроелементами Morshynska plus AntiOxi Water. Компанія ІDS Borjomi Ukraine ...

Легендарний бренд снеків Cheetos доступний в Україні

Оновлення в лінійці брендів PepsiCo в Україні — вже з лютого цього року популярні у всьому світі кукурудзяні снеки Cheetos ...

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...