• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Пивна ароматерапія: броварня пропонує спосіб боротьби з аносмією після COVID-19

3 Листопада, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Як наслідок лонг-ковіду десь 80% людей, які перехворіли на COVID-19, втратили відчуття нюху. Тому, щоб допомогти їм заново натренувати свої нюхові рецептори, комунікаційна агенція L‘Associe та крафтова броварня Paname Brewing Company створили лінійку особливо ароматичного пива. Така собі пивна ароматерапія як спосіб боротьби з аносмією.

Ця лімітована лінійка пива була розроблена спеціально для його поціновувачів, які після коронавірусу потерпають від втрати нюху. Натхненням для неї стали дослідження, спрямовані на відновлення нюхових відчуттів, які з’ясували, що регулярне вдихання знайомих ароматів допомагає заново «навчити» ніс їх впізнавати.

Креативні директори Марк Форган і Джеймі Стенден пояснюють: «Ми прочитали статті про тренування нюху. Ідея полягає в тому, що ви обираєте свій улюблений запах і щодня його нюхаєте, щоб заново натренувати свій ніс. І ми сказали собі: «Улюблений запах? То це ж пиво!»

А Жиль Рівольє, засновник L‘Associe, зазначає: «Зазвичай бренд видає бриф агенції, але цього разу агенція запропонувала бриф броварям. Ми дійсно переконали їх створити найароматніше пиво, яке тільки може бути».

Загалом таких найпахкіших видів пива було створено три. Пивна ароматерапія від Paname Brewing Company пропонує такі варіанти:

  • DDH Session NEIPA (фруктовий сад і тропічні фрукти з ноткою лемонграсу);
  • Pineapple Peach Sour Gose (ананас та персик з лимонною кислинкою);
  • Imperial DDH Fruit IPA (червоний апельсин та каламондин з ароматом цитрусів і сосни).

Креативні директори додають: «Прості інструкції на бляшанках пояснюють споживачам, що пиво треба налити в келих і понюхати його секунд 20, уявляючи все, що цей запах втілює в собі. Ця ідея, власне, й лежить в основі вивчення запахів заново».

«L’Associe має чималий досвід роботи в категорії алкогольних напоїв. Тож ми були просто в захваті від можливості цього разу створити продукт самим», — додає Жиль Рівольє.

Джерело


Читайте також:

Кулінарна книга для тих, хто через COVID-19 не відчуває смаки або запахи.

В Британії створено свічку з ароматом 2021 року.

Броварня SingleCut випустила пиво, яке вчить грати на гітарі.

Теги: гуморздоров'ямаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

«Якісні ліки для всього світу»: MAKE SENSE створили кампанію про глобальну експансію Farmak

Adsapience створив унікальний LifeSavingTruck для донорства крові, що подорожує країною

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.