У вік, коли конкуренція між брендами набирає обертів, а споживачі стають все більш вимогливими, людське обличчя бренду просто must-have. І компанія McDonald’s має таке обличчя. Справа була лише за деталями, які насправді мають неабияке значення у комунікації зі споживачами. Над цим завданням і працювала команда Havas Kyiv Design.
Інформувати потрібно, але у якій формі?
Пам’ятаєте, у будь-яких кафе і ресторанах є інформаційні матеріали? Різні таблички, наліпки, постери з написами: «Вхід заборонений», «Оплата готівкою», «Технічна перерва». Погодьтеся, виглядає та зчитується не дуже френдлі.
Lovemark-бренди знають, що секрет безмежної любові споживачів до компанії криється у цінностях, які несе у собі бренд. Головне, щоб вони були не лише на словах, а й на ділі. Тоді цінності стають основою роботи бізнесу, сервісу, що надається, та відображаються навіть у формі спілкування з людьми.
Однією з цінностей McDonald’s є рівень обслуговування: для компанії власні клієнти і взагалі всі люди завжди будуть на першому місці. А отже піклування про комфорт — одне з головних завдань, і мова йде навіть про такі, здавалось би, дрібниці, як інформаційні матеріали. Бо бренд, що любить своїх споживачів, буде говорити з кожною людиною у дружній формі, створюючи позитивну атмосферу та викликаючи посмішку.
Тож команда Havas Kyiv Design оновила дизайн інформаційних матеріалів McDonald’s, створивши для компанії нові таблички та наліпки, які відповідають її сутності й характеру, відмовившись від нудного формального тону.
Інтуїтивні символи з картопельки
Креатори подумали, що є дружнім для сучасних споживачів? А перш за все те, коли людині не потрібно довго і тяжко думати над тим, що бренд хотів йому сказати.
Так народилась ідея створення інтуїтивних символів.
Команда Havas Kyiv Design зробила мову McDonald’s легкою і природною — так, ніби це говорить звичайна людина. Повідомлення доповнили інтуїтивно зрозумілими символами, частини якого створені з патерну фірмової картоплі.
Інтуїтивне зчитування важливе не тільки в контексті «олюднення» бренду, але й виконує цілком конкретну функцію. Споживач має за мить зрозуміти, що хотів сказати бренд, куди йти та що робити. У цій концепції візуальна частина доповнює вербальну, однак вони можуть існувати й окремо. Якщо споживач не прочитав текст, він зрозуміє символ і навпаки.
Тепер гості ресторанів McDonald’s зможуть без зайвих зусиль орієнтуватися у будь-якому закладі, в будь-якому місті. Адже новий дизайн інформаційних матеріалів лаконічний, тому ці матеріали легко імплементувати у всі точки McDonald’s.
Нагадаємо, нещодавно мережа ресторанів McDonald’s в Україні запустила програму сортування відходів безпосередньо в залах своїх ресторанів.
А ще пропонуємо вам поглянути на креативну (та апетитну!) зовнішню рекламу від McDonald’s у Франції.