• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Пильнуйте свою картопельку: McDonald’s оновив дизайн інформаційних матеріалів

12 Жовтня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
McDonald’s оновив дизайн інформаційних матеріалів
Share on FacebookShare on Twitter

У вік, коли конкуренція між брендами набирає обертів, а споживачі стають все більш вимогливими, людське обличчя бренду просто must-have. І компанія McDonald’s має таке обличчя. Справа була лише за деталями, які насправді мають неабияке значення у комунікації зі споживачами. Над цим завданням і працювала команда Havas Kyiv Design.

Інформувати потрібно, але у якій формі?

Пам’ятаєте, у будь-яких кафе і ресторанах є інформаційні матеріали? Різні таблички, наліпки, постери з написами: «Вхід заборонений», «Оплата готівкою», «Технічна перерва». Погодьтеся, виглядає та зчитується не дуже френдлі.

Lovemark-бренди знають, що секрет безмежної любові споживачів до компанії криється у цінностях, які несе у собі бренд. Головне, щоб вони були не лише на словах, а й на ділі. Тоді цінності стають основою роботи бізнесу, сервісу, що надається, та відображаються навіть у формі спілкування з людьми.

Однією з цінностей McDonald’s є рівень обслуговування: для компанії власні клієнти і взагалі всі люди завжди будуть на першому місці. А отже піклування про комфорт — одне з головних завдань, і мова йде навіть про такі, здавалось би, дрібниці, як інформаційні матеріали. Бо бренд, що любить своїх споживачів, буде говорити з кожною людиною у дружній формі, створюючи позитивну атмосферу та викликаючи посмішку.

Тож команда Havas Kyiv Design оновила дизайн інформаційних матеріалів McDonald’s, створивши для компанії нові таблички та наліпки, які відповідають її сутності й характеру, відмовившись від нудного формального тону.

Інтуїтивні символи з картопельки

Креатори подумали, що є дружнім для сучасних споживачів? А перш за все те, коли людині не потрібно довго і тяжко думати над тим, що бренд хотів йому сказати.

Так народилась ідея створення інтуїтивних символів.

Команда Havas Kyiv Design зробила мову McDonald’s легкою і природною — так, ніби це говорить звичайна людина. Повідомлення доповнили інтуїтивно зрозумілими символами, частини якого створені з патерну фірмової картоплі.

Інтуїтивне зчитування важливе не тільки в контексті «олюднення» бренду, але й виконує цілком конкретну функцію. Споживач має за мить зрозуміти, що хотів сказати бренд, куди йти та що робити. У цій концепції візуальна частина доповнює вербальну, однак вони можуть існувати й окремо. Якщо споживач не прочитав текст, він зрозуміє символ і навпаки.

Тепер гості ресторанів McDonald’s зможуть без зайвих зусиль орієнтуватися у будь-якому закладі, в будь-якому місті. Адже новий дизайн інформаційних матеріалів лаконічний, тому ці матеріали легко імплементувати у всі точки McDonald’s.

McDonald’s оновив дизайн інформаційних матеріалів
McDonald’s оновив дизайн інформаційних матеріалів

Нагадаємо, нещодавно мережа ресторанів McDonald’s в Україні запустила програму сортування відходів безпосередньо в залах своїх ресторанів. 

А ще пропонуємо вам поглянути на креативну (та апетитну!) зовнішню рекламу від McDonald’s у Франції.

Теги: Havas Creative Group Ukraineдизайнредизайн

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

У межах події Ukrainian Creative Stories 2025 були оголошені переможці національного конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025 – події, яка щороку відзначає досягнення українських дизайнерів і демонструє нові...

Читати даліDetails

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

27 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.