Publicis Groupe планирует купить Sapient Corp за $3,7 млрд

Представители Publicis и Sapient пока не предоставили комментариев. По сообщениям истчоников, переговоры между двумя компаниями продолжаются; о заключении сделки может быть объявлено уже на этой неделе. При этом источники не исключают того, что сделка может не состояться.

Ранее Publicis планировала купить своего американского конкурента Omnicom, отмечая, что данная сделка позволит обеим компаниям расширить свое присутствие онлайн и начать конкурировать с гигантами интернет-рекламы Google и Facebook. Приобретение же Sapient позволит Publicis расширить спектр предоставляемых ей услуг и свое портфолио. Покупка Sapient станет первым крупным приобретением в сфере интернет-рекламы для Publicis с 2012 года, когда компания приобрела агентство LBi, базирующееся в Амстердаме.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Люксоптика», banda agency і ffface.me створили Insta-маску для очей

Пам’ятаєте той час, коли слово «маска» асоціювалось з Instagram або вечірками у Венеції? Ще на початку пандемії «Люксоптика» запустила віртуальну ...

«Просто картку» від ТАСКОМБАНК презентували у бойовику та лавсторі

ТАСКОМБАНК презентував «Просто картку» у бойовику та лавсторі

ТАСКОМБАНК розробив кредитну «Просто картку», і разом із Mastercard стартував із креативною рекламною кампанією на digital та outdoor-платформах. Розробкою стратегії, позиціонуванням та креативом для продукту займалася ...

Кіно, спорт та цькування: п’ять прикладів креативного використання GIF-зображень

Ці кампанії з архівів The Work є наочним прикладом креативного та ефективного використання GIF-зображень, популярність яких за час локдауну лише зросла.

X-Ray Marketing Awards X-Ray Marketing Awards 

MMR продовжує приймати анкети для участі в X-Ray Marketing Awards

Минулий рік зруйнував усі плани, змусив подивитися на світ інакше, відкрив нові сторони бізнесу. Брифи стали неважливими. Тепер основний виклик ...

Курка чи яйце? Мережа Systeme U подорожує назад у часі, щоб з’ясувати, що ж було раніше

В своїй новій рекламній кампанії французька мережа супермаркетів Systeme U вирішила з гумором розглянути питання «курка чи яйце?»

Новорічна реклама без оленів від Bolt: кампанія з України здобула два золота Effie Awards Europe 2021

Новорічна реклама Bolt здобула два золота однієї з найавторитетніших європейських щорічних премій в галузі маркетингових комунікацій ― Effie Awards Europe ...