Креативне агентство Fedoriv та продакшн-компанія Esse Production House запустили концептуально нову рекламу кампанію бренду «Моршинська».
Герої нової відеороботи займаються спортом, кохають, поспішають, дрифтують, танцюють, позують — та неодмінно зупиняються на мить, аби дати собі можливість відновитись та прожити цей момент наповнено.
«Для нашої команди кожна рекламна кампанія — це новий виклик, можливість розповісти про користь природної води та подивитись на один і той самий продукт під новим кутом, шанс загітувати ще більше українців слідкувати за власним тілом та його гідробалансом.
Сьогодні в нас є багато приводів говорити, що природа відновлюється. Та, часом, ми забуваємо, що наше тіло — частина природи і в ньому теж є ця магічна сила. В новій кампанії ми розкриваємо саме цю особливу щоденну властивість тіла», — розповідає про креативну роботу директор з маркетингу ІDS Borjomi Ukraine Анатолій Гордєєв.
«Вода — джерело природної сили, а добова норма “Моршинської” в півтора літри — одна з найважливіших умов відновлення твого тіла. Поки світ наввипередки біжить із часом, а дрібниці зводяться в абсолют, насправді глибинні процеси відбуваються там, де існує гармонія з собою та оточуючим світом. Там, де є місце тиші і ковтку води, який створила сама природа».
Уже традиційно креативна концепція комунікації для бренду «Моршинська» була розроблена креативним агентством Fedoriv, а продакшн реалізувала компанія Esse Production House.
Раніше команда Fedoriv Agency створила два рекламних ролики для бренду «Три Ведмеді»: у першому креатори порівняли самоізоляцію з тюрмою, а в другому — розказали історію доглядачів маяків, що тужать за живим спілкуванням.