Приховані написи: у Флориді випустили туристичну мапу, що реагує на сонячне світло

Зараз думка про те, щоб облишити безпеку своєї домівки та вирушити в дорогу, багато у кого викликає побоювання, адже пандемія ще триває. Втім, компанія Visit Florida та видання Outside Magazine не втрачають надії пробудити в серцях туристів таку жагу подорожей, яка втримається і до того часу, коли спуск у доісторичні печери чи, скажімо, під воду до коралових рифів стане більш-менш безпечним варіантом відпустки.

Тому, щоб познайомити публіку з менш відомими туристичними принадами Флориди, яку часто називають «штатом сонячного сяйва», туристична корпорація Visit Florida та її креативна агенція Spark знайшли спосіб скористатися сонячними променями з метою маркетингу. За допомогою чутливих до ультрафіолету фотохромних чорнил агенція Spark створила інтерактивну туристичну мапу, яка показує менш відомі туристичні атракціони Флориди лише тоді, коли на неї потрапляють прямі сонячні промені.

Також в рамках кампанії було оприлюднене відео, яке показує всі ті туристичні місця Флориди, що проступають на мапі, і демонструє, як саме ця сонячна мапа змінює свій вигляд, якщо подивитися на неї у приміщенні та надворі.

Ця сонячна мапа привертає увагу насамперед до туризму на природі: від сплавляння по річках до підводного музею. Адже дуже часто відвідувачі цього штату згадують лише про «Чарівний світ Гаррі Поттера» в парку Universal Orlando чи взагалі не просуваються далі пляжу.

Мапа під назвою Follow Your Sunshine («Йди за сонячним світлом») є колаборацією з медіа-брендом Outside Magazine, який просуває активний спосіб життя. У червні/липні 2020 року таку туристичну мапу отримає кожен передплатник цього видання (всі 337500 передплатників!) на додачу до журналу.

Не найсприятливіший час для туризму

Ця ініціатива є частиною масштабної кампанії, присвяченої красі природи Флориди, яку було розпочато ще до пандемії. QR-код, нанесений на мапу, дає посилання на вебсторінку ініціативи, де можна отримати детальнішу інформацію про кожен «сонячний» атракціон штату. Наразі трафік на цьому сайті не перевищує 1500 осіб. Втім, компанію Visit Florida такий стриманий ентузіазм не зупиняє. Звісно, кількість відвідувачів була б набагато більшою, якби туристичну мапу випустили у розпал запланованої кампанії, а не під час пандемії. Але оскільки ця ініціатива має насамперед інформативний характер, маркетологи Visit Florida схильні вважати трафік вторинним параметром.

Випуск такої мапи було заплановано ще до карантину та заборони авіаперельотів, але попри все це вона лишається цілком функціональною. Звісно, тільки якщо вийти з нею надвір.

Джерело

Втім, як довели Фарерські острови, подорожувати можна й дистанційно.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Організатори Cannes Lions запрошують до участі у Young Lions Live Award

Організатори Cannes Lions запрошують до участі у Young Lions Live Award

Young Lions Live Award — конкурс для креативних пар віком від 18 до 30. Ви можете бути студентами, співробітниками агенції, ...

Цукерковий робот Reese’s: в 2020 році двері самі відвідують людей на Хелловін

Цукерковий робот Reese’s управляється дистанційно. У ніч Хелловіну він завітає до тих, хто переконає бренд, що вони є справжніми фанатами цього свята.

Тіні та дзеркала: Burger King викликає привид Рональда МакДональда

Відвідувачам повідомили, що ті можуть викликати привид Рональда МакДональда, якщо перед дзеркалом тричі скажуть вголос фразу «canceled clown».

Що принесло водою: агенція McCann повністю обставила квартиру річковим сміттям

Спочатку креативна команда планувала облаштувати кілька таких «апартаментів з річки» у вантажних контейнерах, які були б цілодобово відкриті для публіки.

Poster_VR_Collider

27 жовтня відбудеться онлайн-презентація проєкту Оксани Чепелик «VR Колайдер»

Арт-резиденцію в ZK/U — Центрі мистецтва і урбаністики в Берліні, фокусом якого є «місто», було переформатовано в онлайн VR-проєкт, що ...

Ретро-ігри та бойові банщиці: кампанії, що стали доказом ефективності лоу-фай контенту

Існує кілька дієвих стратегій, які сприяють ефективності лоу-фай контенту. Стиль ретро та навмисно недоладно зроблена реклама входять до їх числа.