Приховані написи: у Флориді випустили туристичну мапу, що реагує на сонячне світло

Зараз думка про те, щоб облишити безпеку своєї домівки та вирушити в дорогу, багато у кого викликає побоювання, адже пандемія ще триває. Втім, компанія Visit Florida та видання Outside Magazine не втрачають надії пробудити в серцях туристів таку жагу подорожей, яка втримається і до того часу, коли спуск у доісторичні печери чи, скажімо, під воду до коралових рифів стане більш-менш безпечним варіантом відпустки.

Тому, щоб познайомити публіку з менш відомими туристичними принадами Флориди, яку часто називають «штатом сонячного сяйва», туристична корпорація Visit Florida та її креативна агенція Spark знайшли спосіб скористатися сонячними променями з метою маркетингу. За допомогою чутливих до ультрафіолету фотохромних чорнил агенція Spark створила інтерактивну туристичну мапу, яка показує менш відомі туристичні атракціони Флориди лише тоді, коли на неї потрапляють прямі сонячні промені.

Також в рамках кампанії було оприлюднене відео, яке показує всі ті туристичні місця Флориди, що проступають на мапі, і демонструє, як саме ця сонячна мапа змінює свій вигляд, якщо подивитися на неї у приміщенні та надворі.

Ця сонячна мапа привертає увагу насамперед до туризму на природі: від сплавляння по річках до підводного музею. Адже дуже часто відвідувачі цього штату згадують лише про «Чарівний світ Гаррі Поттера» в парку Universal Orlando чи взагалі не просуваються далі пляжу.

Мапа під назвою Follow Your Sunshine («Йди за сонячним світлом») є колаборацією з медіа-брендом Outside Magazine, який просуває активний спосіб життя. У червні/липні 2020 року таку туристичну мапу отримає кожен передплатник цього видання (всі 337500 передплатників!) на додачу до журналу.

Не найсприятливіший час для туризму

Ця ініціатива є частиною масштабної кампанії, присвяченої красі природи Флориди, яку було розпочато ще до пандемії. QR-код, нанесений на мапу, дає посилання на вебсторінку ініціативи, де можна отримати детальнішу інформацію про кожен «сонячний» атракціон штату. Наразі трафік на цьому сайті не перевищує 1500 осіб. Втім, компанію Visit Florida такий стриманий ентузіазм не зупиняє. Звісно, кількість відвідувачів була б набагато більшою, якби туристичну мапу випустили у розпал запланованої кампанії, а не під час пандемії. Але оскільки ця ініціатива має насамперед інформативний характер, маркетологи Visit Florida схильні вважати трафік вторинним параметром.

Випуск такої мапи було заплановано ще до карантину та заборони авіаперельотів, але попри все це вона лишається цілком функціональною. Звісно, тільки якщо вийти з нею надвір.

Джерело

Втім, як довели Фарерські острови, подорожувати можна й дистанційно.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

XII Международный фестиваль рекламы «Белый Квадрат» объявил победителей

9 июля Международный фестиваль рекламы «Белый Квадрат» наградил победителей. В этом году за фестивальные награды боролось 937 работ от участников ...

11 липня стануть доступними доповіді про кризовий менеджмент та комунікації в рамках онлайн-конференції CASES

11 липня відбудеться онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR. Фахівці з проєкту «Дія», Українського фонду стартапів, Українського культурного фонду, Kyiv ...

Спекотний сезон Pit Bull FIGHT невдовзі розпочнеться. Рекламна кампанія вже розпочалася

З 1 липня розпочалася рекламна кампанія, приурочена до початку гаряче очікуваного другого сезону Pit Bull FIGHT – найзухвалішого бійцівського інтернет-шоу ...

«Моршинська» закликає сортувати пластик і запускає проєкт «Зелена торба»

З липня 2020 року бренд природної мінеральної води «Моршинська» в рамках програми «Разом за природу» запускає соціально-екологічну програму «Зелена торба» ...

Новий додаток від Epic Games дозволяє переносити міміку в ігровий рушій Unreal Engine

Додаток Live Link Face дозволяє записувати міміку та напряму імпортувати її в ігровий рушій Unreal Engine, використовуючи лише фронтальну камеру iPhone.

Піца vs. курча: мережа фастфуду випустила на вулиці Портленда «перехоплювача піци»

Мережа Popeyes на кілька днів відправила на вулиці Портленда «перехоплювача піци», чиєю місією було переконати людей, що смажене курча краще за піцу.