Приховані написи: у Флориді випустили туристичну мапу, що реагує на сонячне світло

Зараз думка про те, щоб облишити безпеку своєї домівки та вирушити в дорогу, багато у кого викликає побоювання, адже пандемія ще триває. Втім, компанія Visit Florida та видання Outside Magazine не втрачають надії пробудити в серцях туристів таку жагу подорожей, яка втримається і до того часу, коли спуск у доісторичні печери чи, скажімо, під воду до коралових рифів стане більш-менш безпечним варіантом відпустки.

Тому, щоб познайомити публіку з менш відомими туристичними принадами Флориди, яку часто називають «штатом сонячного сяйва», туристична корпорація Visit Florida та її креативна агенція Spark знайшли спосіб скористатися сонячними променями з метою маркетингу. За допомогою чутливих до ультрафіолету фотохромних чорнил агенція Spark створила інтерактивну туристичну мапу, яка показує менш відомі туристичні атракціони Флориди лише тоді, коли на неї потрапляють прямі сонячні промені.

Також в рамках кампанії було оприлюднене відео, яке показує всі ті туристичні місця Флориди, що проступають на мапі, і демонструє, як саме ця сонячна мапа змінює свій вигляд, якщо подивитися на неї у приміщенні та надворі.

Ця сонячна мапа привертає увагу насамперед до туризму на природі: від сплавляння по річках до підводного музею. Адже дуже часто відвідувачі цього штату згадують лише про «Чарівний світ Гаррі Поттера» в парку Universal Orlando чи взагалі не просуваються далі пляжу.

Мапа під назвою Follow Your Sunshine («Йди за сонячним світлом») є колаборацією з медіа-брендом Outside Magazine, який просуває активний спосіб життя. У червні/липні 2020 року таку туристичну мапу отримає кожен передплатник цього видання (всі 337500 передплатників!) на додачу до журналу.

Не найсприятливіший час для туризму

Ця ініціатива є частиною масштабної кампанії, присвяченої красі природи Флориди, яку було розпочато ще до пандемії. QR-код, нанесений на мапу, дає посилання на вебсторінку ініціативи, де можна отримати детальнішу інформацію про кожен «сонячний» атракціон штату. Наразі трафік на цьому сайті не перевищує 1500 осіб. Втім, компанію Visit Florida такий стриманий ентузіазм не зупиняє. Звісно, кількість відвідувачів була б набагато більшою, якби туристичну мапу випустили у розпал запланованої кампанії, а не під час пандемії. Але оскільки ця ініціатива має насамперед інформативний характер, маркетологи Visit Florida схильні вважати трафік вторинним параметром.

Випуск такої мапи було заплановано ще до карантину та заборони авіаперельотів, але попри все це вона лишається цілком функціональною. Звісно, тільки якщо вийти з нею надвір.

Джерело

Втім, як довели Фарерські острови, подорожувати можна й дистанційно.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MEGOGO LIVE покаже соціальний проєкт «Країна сонячних зайчиків»

MEGOGO LIVE покаже соціальний проєкт «Країна сонячних зайчиків»

У вівторок, 19 січня, на молодіжному каналі MEGOGO LIVE відбудеться показ першої частини соціального проєкту «Країна сонячних зайчиків», над виробництвом ...

Книга про предметний дизайн

Вийшла перша українська книга про предметний дизайн — PRODUCT DESIGN in Ukraine

В Україні вийшла перша книга про предметний дизайн «PRODUCT DESIGN in Ukraine / Предметний дизайн в Україні. Меблі, освітлення, декор». ...

«Приват24» привів Святого Миколая в кожен дім через смартфон

Новорічні свята — найчарівніший час! Цього року вперше українців привітав зі святами цифровий Святий Миколай. ПриватБанк разом із Visa подарував ...

X-Ray Marketing Awards X-Ray Marketing Awards 

MMR продовжує приймати анкети для участі в X-Ray Marketing Awards

Минулий рік зруйнував усі плани, змусив подивитися на світ інакше, відкрив нові сторони бізнесу. Брифи стали неважливими. Тепер основний виклик ...

Курка чи яйце? Мережа Systeme U подорожує назад у часі, щоб з’ясувати, що ж було раніше

В своїй новій рекламній кампанії французька мережа супермаркетів Systeme U вирішила з гумором розглянути питання «курка чи яйце?»

Кращі дизайнерські проєкти кризових часів, за версією організаторів Лондонського бієнале з дизайну

Ці дизайнерські проєкти, зібрані організаторами Лондонського бієнале, охоплюють музику, надання гуманітарної допомоги і навіть сексуальну просвіту.