• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Приховані написи: у Флориді випустили туристичну мапу, що реагує на сонячне світло

28 Травня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Зараз думка про те, щоб облишити безпеку своєї домівки та вирушити в дорогу, багато у кого викликає побоювання, адже пандемія ще триває. Втім, компанія Visit Florida та видання Outside Magazine не втрачають надії пробудити в серцях туристів таку жагу подорожей, яка втримається і до того часу, коли спуск у доісторичні печери чи, скажімо, під воду до коралових рифів стане більш-менш безпечним варіантом відпустки.

Тому, щоб познайомити публіку з менш відомими туристичними принадами Флориди, яку часто називають «штатом сонячного сяйва», туристична корпорація Visit Florida та її креативна агенція Spark знайшли спосіб скористатися сонячними променями з метою маркетингу. За допомогою чутливих до ультрафіолету фотохромних чорнил агенція Spark створила інтерактивну туристичну мапу, яка показує менш відомі туристичні атракціони Флориди лише тоді, коли на неї потрапляють прямі сонячні промені.

Також в рамках кампанії було оприлюднене відео, яке показує всі ті туристичні місця Флориди, що проступають на мапі, і демонструє, як саме ця сонячна мапа змінює свій вигляд, якщо подивитися на неї у приміщенні та надворі.

Ця сонячна мапа привертає увагу насамперед до туризму на природі: від сплавляння по річках до підводного музею. Адже дуже часто відвідувачі цього штату згадують лише про «Чарівний світ Гаррі Поттера» в парку Universal Orlando чи взагалі не просуваються далі пляжу.

Мапа під назвою Follow Your Sunshine («Йди за сонячним світлом») є колаборацією з медіа-брендом Outside Magazine, який просуває активний спосіб життя. У червні/липні 2020 року таку туристичну мапу отримає кожен передплатник цього видання (всі 337500 передплатників!) на додачу до журналу.

Не найсприятливіший час для туризму

Ця ініціатива є частиною масштабної кампанії, присвяченої красі природи Флориди, яку було розпочато ще до пандемії. QR-код, нанесений на мапу, дає посилання на вебсторінку ініціативи, де можна отримати детальнішу інформацію про кожен «сонячний» атракціон штату. Наразі трафік на цьому сайті не перевищує 1500 осіб. Втім, компанію Visit Florida такий стриманий ентузіазм не зупиняє. Звісно, кількість відвідувачів була б набагато більшою, якби туристичну мапу випустили у розпал запланованої кампанії, а не під час пандемії. Але оскільки ця ініціатива має насамперед інформативний характер, маркетологи Visit Florida схильні вважати трафік вторинним параметром.

Випуск такої мапи було заплановано ще до карантину та заборони авіаперельотів, але попри все це вона лишається цілком функціональною. Звісно, тільки якщо вийти з нею надвір.

Джерело

Втім, як довели Фарерські острови, подорожувати можна й дистанційно.

Теги: креативмаркетинг і комунікаціїпринттуризм

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.