Прозорий ринок зовнішньої реклами без тіньових схем та корупції — реалізація ініціативи галузі

За останні п’ять років в цьому напрямку було зроблено багато і сьогодні ми вже бачимо результати цієї роботи. Після проведення численних експертних сесій, консультацій та робочих зустрічей з представниками влади міст України, громадськістю та фахівцями в галузі інформаційних комунікацій почались позитивні зрушення в напрямку підвищення прозорості ринку, перш за все в місті Києві.  Зовсім нещодавно, КМДА та профільні її підрозділи пішли назустріч галузі та відкрили бази рекламних конструкцій міста Києва.

Таким чином, в продовження планомірної роботи, Асоціація зовнішньої реклами робить наступний крок в програмі з покращення роботи галузі та презентує загальнонаціональний проект: інформаційна платформа «Прозорий ринок зовнішньої реклами без тіньових схем та корупції».

Мета платформи — сприяння розвитку цивілізованих ринкових відносин, підвищення прозорості ринку, а головне — мінімізація тіньового* ринку зовнішньої реклами України.

 «Ми, як одна з ключових складових ринку комунікацій та вагома частина міського простору, відчуваємо необхідність створення позитивного прикладу, коли боротьба з корупцією та детінізація ринку починається та відбувається за ініціативою учасників ринку – провідних операторів ринку зовнішньої реклами  активної підтримки громадськості та органів місцевої влади. Ми здійснюємо зважений, послідовний та системний проект. Боротьба з тіньовим ринком — це глобальна проблема, до вирішення якої Асоціація залучила всіх стейкхолдерів. І сьогодні ми вибудували не просто діалог, а союзництво всіх зацікавлених сторін. Безумовно, це дуже важливий крок на шляху реформ у сфері зовнішньої реклами України, який може стати прикладом й для інших галузей. І ми налаштовані на ефективну плідну співпрацю», — зазначає виконавчий директор Асоціації зовнішньої реклами України Оксана Поліщук.

Одним з головних етапів проекту «Прозорий ринок зовнішньої реклами без тіньових схем та корупції» є формування на платформі Асоціації зовнішньої реклами бази даних законних конструкцій. База Асоціації буде включати в себе виключно ті об'єкти зовнішньої реклами, які розміщені на території міст України у відповідності до законодавчих норм з адресою розміщення носія реклами, типом конструкції та найменуванням юридичної особи, яка є її власником. Вся інформація буде підлягати жорсткій та незалежній перевірці а після перевірки буде консолідуватися на сайті Асоціації зовнішньої реклами України, база регулярно оновлюватиметься

Користь від цього проекту отримають всі учасники суспільного життя.

Громадськість:

·        зменшення кількості зовнішньої реклами за рахунок демонтажу незаконних конструкцій;

·        збільшення прозорості бюджетних надходжень, які є засобом втіленням реальних соціальних благ для мешканців міста;

·        по-справжньому позитивний приклад реформ, які відбуваються не за наказом, а за розумінням їх необхідності.

Міська влада:

·        більш ефективне формування міського бюджету;

·        більшу підтримку своєї роботи з боку громадськості;

·        більшу прозорість взаємодії з бізнесом.

Оператори зовнішньої реклами та рекламодавці:

·        прозорі та чесні конкуренті умови на ринку для легального бізнесу;

·        соціальну підтримку своєї роботи – соціальна корисність бізнесу;

·        зростання авторитету та зміцнення репутації.

 Асоціація зовнішньої реклами звертається до громадськості, керівників українських міст, законодавчої влади України, операторів ринку та рекламодавців з закликом підтримати дану ініціативу, приєднатися та прийняти активну участь в її втіленні.

Україні, як ніколи раніше, потрібні позитивні приклади реформ.

Ми починаємо з себе та розраховуємо на вашу підтримку.

 * Тіньовий ринок зовнішньої реклами  — це економічна взаємодія власника рекламної конструкції, рекламодавця та представників влади, що здійснюється свідомо або шляхом бездіяльності з порушенням діючих норм та правил. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Publicis Groupe запускає в Україні PR-агенцію MSL

Publicis Groupe оголосила про відкриття в Україні глобальної агенції MSL, що займається PR та інтегрованими комунікаціями. Утілюючи стратегію розвитку та ...

П’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття за версією Ace Metrix

З нагоди Міжнародного дня пива аналітична фірма Ace Metrix назвала п’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття на думку самих любителів пива.

R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Актуаль» — літній освіжаючий напій, у якого є big idea:«”Актуаль” завжди актуальний». Тому, щоб це завжди залишалось правдою, у R ...

KMW mediarynok

KMW Global Marathon презентує ексклюзивну аналітику аудіовізуальної індустрії від Азії до Північної Америки

14 вересня міжнародний онлайн форум KMW Global Marathon об’єднає провідних фахівців аудіовізуальної індустрії з усього світу. Глобальна криза, спричинена пандемією, ...

Підозрілий кейс ОККО: нова кампанія від banda розказує, що стоїть за усім гарним на АЗК

Так склалося, що гарний сервіс в Україні викликає підозри. Ціна нічо? Підозріло. Касир посміхнувся? Підозріло. Дали більше однієї серветки? Підозріло. ...

Директор по аналитике PRIME Group проанализировал состояние рынка украинской наружки

Игорь Лазарев, директор по аналитике PRIME Group, участник техкома Индустриального комитета наружной рекламы, анализирует состояние рынка украинской наружки на данный ...