• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Провокаційна рекламна кампанія від OkCupid

2 Серпня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Провокаційна рекламна кампанія від OkCupid
Share on FacebookShare on Twitter

OkCupid — це перший додаток для знайомств, який дозволяє користувачам обирати з набору варіантів сексуальності та гендерної ідентичності. Він повертається з новою провокаційною рекламною кампанією, яка присвячена кожній людині. Сміливі, яскраві та креативні художні ідеї належать італійськими художниками Maurizio Cattelan та Pierpaolo Ferrari.

OkCupid презентували нову глобальну маркетингову кампанію, покликану відзначити різноманітність самотніх людей, які використовують додаток для знайомств. Кампанія «Every Single Person» (в основному це зовнішня реклама) стверджує, що OkCupid — це місце для кожного людини, незалежно від її особистості чи переконань.

«Ми хочемо, щоб ця кампанія показала всім — від феміністок до інтровертів, небінарних, пансексуалів — що OkCupid — це місце, де вони можуть відчувати себе бажаними, — поділилась керівниця глобального маркетингу OkCupid Melissa Hobley. — Ми завжди були виключно інклюзивним додатком для знайомств, і це ніколи не зміниться».

Про додаток

Історично OkCupid був одним з найпрогресивніших сервісів знайомств з точки зору інклюзивності. Це був перший додаток для знайомств, який пропонував користувачам широкий вибір статей та сексуальності — включаючи 22 гендерні ідентичності та 20 орієнтацій. Цього літа спільно бренд додав ще більше тегів ідентифікації, що дозволило користувачам налаштувати свій профіль та уподобання, вибравши та відфільтрувавши понад 60 ідентифікаційних даних.

Провокаційна рекламна кампанія від OkCupid

І в останні місяці на платформі спостерігається приплив людей, які називають себе ЛГБТ+. Влітку 2021 року OkCupid спостерігав майже 20% зростання користувачів, які ідентифікуються як небінарні; більш ніж на 5% зростання користувачів, які ідентифікуються як бісексуали; і збільшення на 7% користувачів, які кажуть, що вони відкриті для не моногамних відносин. Крім того, платформа стверджує, що спостерігається річний стрибок у 85% користувачів, які ідентифікують себе як пансексуали.

Створення рекламної кампанії

Натхненні зростанням різноманітності спільнот у своєму додатку, OkCupid об’єднався з творчим агентством Mekanism для реалізації кампанії.

Mekanism запросило візуального художника Maurizio Cattelan (відомого своїми гіперреалістичними скульптурами) та фотографа Pierpaolo Ferrari для розвитку креативних ідей. Це мала бути сучасна реклама з яскравими кольорами, різними слоганами та моделями.

«Нам потрібна ця кампанія, щоб нас помітили й знали, що Maurizio Cattelan та Pierpaolo Ferrari — саме ті люди, які допомагають нам створювати рекламу, яку просто неможливо не побачити, — каже креативна директорка Mekanism Katrina Mustakas. — Кампанія “For Every Single Person” знову представляє OkCupid як сучасний бренд знайомств та генерує культурні коментарі, які встановлюють OkCupid як лідера в просторі знайомств та допомагає привнести у світ цю виключно інклюзивну диференціацію».

І ця рекламна кампанія безумно провокаційна: деякі з творчих ресурсів, розроблених для проєкту, викликали негативну реакцію. «Коли ви по-справжньому відкриті — то обов’язково когось образите, — каже Mustakas. — Саме це і відбулося: деякі наші провокаційні зображення не були схвалені в багатьох місцях в Нью-Йорку, Лос-Анджелесі та Чикаго. Але це не завадить привітати “Every Single Person” в OkCupid».

Провокаційна рекламна кампанія від OkCupid

«Час для нової кампанії ідеальний, — запевняє Melissa Hobley. — Після більш ніж року соціальної дистанції та віртуальних зустрічей самотні люди готові знайти кохання», — додає керівниця глобального маркетингу OkCupid. — «А для тих, хто повертається до побачень — незалежно від того, зустрічаються вони в реальному житті або дотримуються віртуальних побачень — ми хочемо відзначити кожного з них». Сьогодні більше ніж 70% користувачів OkCupid заявляють, що їм зручно спілкуватися особисто, а у порівнянні з минулим роком в додатку на 80% збільшилась кількість згадок про «особисті побачення».

Запустивши сьогодні кампанію «Every Single Person» в Нью-Йорку, Лос-Анджелесі та Чикаго, в результаті до кінця року вона вийде на ринок по всьому світу, починаючи з Європи.

Провокаційна рекламна кампанія від OkCupid

Джерело


Читайте також:

Створено Ukrainian Live Classic — мобільний додаток для популяризації української класичної музики

Kyivmaps презентували додаток, який шукає івенти й локації в Києві

Теги: додатоккреативреклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

Дві українські команди створили новий бренд для азербайджанського ринку. Courir — французька франшиза, яка декілька років працювала на ринку Кавказу, але зараз завершує свою співпрацю. Власники в Азербайджані вирішили продовжити...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.