OkCupid — це перший додаток для знайомств, який дозволяє користувачам обирати з набору варіантів сексуальності та гендерної ідентичності. Він повертається з новою провокаційною рекламною кампанією, яка присвячена кожній людині. Сміливі, яскраві та креативні художні ідеї належать італійськими художниками Maurizio Cattelan та Pierpaolo Ferrari.
OkCupid презентували нову глобальну маркетингову кампанію, покликану відзначити різноманітність самотніх людей, які використовують додаток для знайомств. Кампанія «Every Single Person» (в основному це зовнішня реклама) стверджує, що OkCupid — це місце для кожного людини, незалежно від її особистості чи переконань.
«Ми хочемо, щоб ця кампанія показала всім — від феміністок до інтровертів, небінарних, пансексуалів — що OkCupid — це місце, де вони можуть відчувати себе бажаними, — поділилась керівниця глобального маркетингу OkCupid Melissa Hobley. — Ми завжди були виключно інклюзивним додатком для знайомств, і це ніколи не зміниться».
Про додаток
Історично OkCupid був одним з найпрогресивніших сервісів знайомств з точки зору інклюзивності. Це був перший додаток для знайомств, який пропонував користувачам широкий вибір статей та сексуальності — включаючи 22 гендерні ідентичності та 20 орієнтацій. Цього літа спільно бренд додав ще більше тегів ідентифікації, що дозволило користувачам налаштувати свій профіль та уподобання, вибравши та відфільтрувавши понад 60 ідентифікаційних даних.
І в останні місяці на платформі спостерігається приплив людей, які називають себе ЛГБТ+. Влітку 2021 року OkCupid спостерігав майже 20% зростання користувачів, які ідентифікуються як небінарні; більш ніж на 5% зростання користувачів, які ідентифікуються як бісексуали; і збільшення на 7% користувачів, які кажуть, що вони відкриті для не моногамних відносин. Крім того, платформа стверджує, що спостерігається річний стрибок у 85% користувачів, які ідентифікують себе як пансексуали.
Створення рекламної кампанії
Натхненні зростанням різноманітності спільнот у своєму додатку, OkCupid об’єднався з творчим агентством Mekanism для реалізації кампанії.
Mekanism запросило візуального художника Maurizio Cattelan (відомого своїми гіперреалістичними скульптурами) та фотографа Pierpaolo Ferrari для розвитку креативних ідей. Це мала бути сучасна реклама з яскравими кольорами, різними слоганами та моделями.
«Нам потрібна ця кампанія, щоб нас помітили й знали, що Maurizio Cattelan та Pierpaolo Ferrari — саме ті люди, які допомагають нам створювати рекламу, яку просто неможливо не побачити, — каже креативна директорка Mekanism Katrina Mustakas. — Кампанія “For Every Single Person” знову представляє OkCupid як сучасний бренд знайомств та генерує культурні коментарі, які встановлюють OkCupid як лідера в просторі знайомств та допомагає привнести у світ цю виключно інклюзивну диференціацію».
І ця рекламна кампанія безумно провокаційна: деякі з творчих ресурсів, розроблених для проєкту, викликали негативну реакцію. «Коли ви по-справжньому відкриті — то обов’язково когось образите, — каже Mustakas. — Саме це і відбулося: деякі наші провокаційні зображення не були схвалені в багатьох місцях в Нью-Йорку, Лос-Анджелесі та Чикаго. Але це не завадить привітати “Every Single Person” в OkCupid».
«Час для нової кампанії ідеальний, — запевняє Melissa Hobley. — Після більш ніж року соціальної дистанції та віртуальних зустрічей самотні люди готові знайти кохання», — додає керівниця глобального маркетингу OkCupid. — «А для тих, хто повертається до побачень — незалежно від того, зустрічаються вони в реальному житті або дотримуються віртуальних побачень — ми хочемо відзначити кожного з них». Сьогодні більше ніж 70% користувачів OkCupid заявляють, що їм зручно спілкуватися особисто, а у порівнянні з минулим роком в додатку на 80% збільшилась кількість згадок про «особисті побачення».
Запустивши сьогодні кампанію «Every Single Person» в Нью-Йорку, Лос-Анджелесі та Чикаго, в результаті до кінця року вона вийде на ринок по всьому світу, починаючи з Європи.
Читайте також:
Створено Ukrainian Live Classic — мобільний додаток для популяризації української класичної музики
Kyivmaps презентували додаток, який шукає івенти й локації в Києві