Протягом літа в Україні влаштовуватимуть заходи, присвячені фестивалю креативності Cannes Lions

Гарні новини – цього року Cannes Lions Intelligence Meet Up стає доступнішим для ширшої аудиторії представників креативних індустрій. Починаючи із 26 червня і впродовж всього літа партнери представництва Cannes Lions в Україні організовуватимуть зустрічі для того, щоб підводити підсумки та поділитися своїми інсайтами з Каннського фестивалю креативності. Більше спікерів, більше думок і більше сегментів індустрій. Ніяких фейків – тільки справжні враження, з вуст відвідувачів – а не бажаючих потрапити в престижну креативну тусовку. І як завжди, якість контенту гарантується тільки на офіційних заходах.

26 червня в Fedoriv Hub переглянемо найкращі кейси-переможці і обговоримо ключові тренди в маркетингу, креативі та комунікаціях, які старанно виписала CEO Gres Todorchuk PR Ярослава Гресь.

Захід триватиме з 18:00 до 22:00. Весь прибуток від продажу квитків буде направлено в Центр «Джерело».

Більше інформації про подію можна дізнатись за цим посиланням.

А вже 3 липня в столичному просторі ЦеХаб виступатимуть представники української креативної індустрії, які побували цього року на Cannes Lions. Серед них – CEO Havas Creative Group Ukraine Наталія Морозова та офіційний представник фестивалю в Україні Костянтин Кузнєцов. Під час заходу спікери обговорять:

  • сучасні тренди у зв’язках креативу і медіа, шоу-кейси інновацій;
  • секрети маркетингу та інсайти від топових креативних агентств;
  • що можна побачити і почути на Cannes Lions без акредитації!

Захід триватиме з 18:30 до 21:30. Вхід безкоштовний для відвідувачів за умови попередньої реєстрації.

Деталі – за цим посиланням.

Зауважимо, що план/таймінг всіх подальших заходів з’являтиметься на https://creativity.in.ua/project/meetup/

З питань надання прав використання торгівельної марки міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions, Cannes Lions Representative Ukraine або використання будь-яких фото та відеоматеріалів фестивалю, організації офіційних заходів за підтримки представництва міжнародного фестивалю Cannes Lions на території України, а також надання фото та відеоконтенту, кейсів робіт переможців, будь ласка, звертайтесь до офіційного представника фестивалю, скориставшись формою зворотного зв’язку на сайті creativity.in.ua

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

«Креативна Європа» організовує відкритий воркшоп «Міжнародна мобільність для митців»

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні, яка фінансує дану програму мобільності, 25 лютого проведе безкоштовний онлайн-воркшоп «Міжнародна мобільність ...